Her var jeg 95 % sikker på at det var en gutt, og gutt det blir...Jaa, hvis hun klarer(og vet hvordan?) å se detHar en knapp på jente, selv om gutt ståår egentlig litt høyere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var jeg 95 % sikker på at det var en gutt, og gutt det blir...Jaa, hvis hun klarer(og vet hvordan?) å se detHar en knapp på jente, selv om gutt ståår egentlig litt høyere
![]()
HahahaDet er genialt da! Samboeren min har en tendens til å kjøpe inn litt større kvote når jeg først ber om noe, så slipper han mer mas![]()
Hahahaha det har jeg ikke tenkt på en gang, huff så spesieltJa, i familien hans! Jeg tenkte at det var en finsk tradisjon..hehe..tenkte at det måtte jo være litt forvirrende. Men da skjønner jeg![]()
Haha, Bjørn toivo jr? Men altså man blir vant til alle navn. Selv de mest sære navn man kommer over blir man helt vant til og man kan ikke tenke at personen kunne hete noe annetJa det er det! Jeg har tenkt på alt føler jeg. Eneste jeg føler at passer er bjørn toivo som samboeren heter, men vet ikke om det er pga at jeg har kjent han siden ungdomsskolen?
Å så spennendevi skal 1.april da er jeg 17+5 så håper vi får vite det da
![]()
Smart mannHahahahan bare se i posen se i posen, jeg begynte bare å le å spurte hvor mange. Han 4! Nå kan du bli gal noen dager til
![]()
Med første hadde jeg ingen følelse på kjønn.. Har egentlig ingen følelse nå kjønn nå heller, men tror jo det blir jente igjen siden jeg er like dårligHer var jeg 95 % sikker på at det var en gutt, og gutt det blir...
Ja det var ikke feilSmart mann![]()
Spennende! Brukt? Nettopp spist middag her...
Jeg fikk aldri vonde rier. Hadde det startet hjemme hAdde jeg nok ikke rukket sykehuset tror jeg. Hadde ikke skjønt hva som foregikkSånn er ståa etter en times tur i solen.. vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Tror hvertfall ikke de er vonde nok..
Har akkurat snakket med dem (for andre gangJeg fikk aldri vonde rier. Hadde det startet hjemme hAdde jeg nok ikke rukket sykehuset tror jeg. Hadde ikke skjønt hva som foregikk
Oi oi oiVåknet med gode kynnere 45-50 sek, 5-6 min mellom. Men nå har det roet seg. Så, går greit, lever i håpet om at det tar seg opp![]()
Sovet godt? Planer for dagen?
Jonas toivo ?? Synes masse passer jeg daJa det er det! Jeg har tenkt på alt føler jeg. Eneste jeg føler at passer er bjørn toivo som samboeren heter, men vet ikke om det er pga at jeg har kjent han siden ungdomsskolen?
Å så spennendevi skal 1.april da er jeg 17+5 så håper vi får vite det da
![]()
Ta dere en tur i sengaHar akkurat snakket med dem (for andre gang) og vi ble enige om at det sikkert skulle gjøre mer vondt.. Er redd for å bli sendt hjem igjen, DA blir jeg skuffa.. Men det er ikke spesielt underholdende dette kjøret her altså
Vi har heldigvis kort vei ut, men det har jo du også
![]()
Stemoren hans har en Jonas :/ jeg er ikke noen fan,så blir nok ikke det :/Jonas toivo ?? Synes masse passer jeg da
Jeg fikk ikke vondt før presset i bakenden kom. Sa til jm at jeg var sikker på hun var pā vei ut. Jammen hadde jeg ikke rett. Men det presset var eneste som gjorde vondt. Ikke rieneHar akkurat snakket med dem (for andre gang) og vi ble enige om at det sikkert skulle gjøre mer vondt.. Er redd for å bli sendt hjem igjen, DA blir jeg skuffa.. Men det er ikke spesielt underholdende dette kjøret her altså
Vi har heldigvis kort vei ut, men det har jo du også
![]()
Vet jo ikke hva slags navn dere liker.. men synes faktisk toivo er greit å si til de aller fleste navn.. ;-) i alle fall når det ikke skal sies som dobbeltnavn i det vanligeStemoren hans har en Jonas :/ jeg er ikke noen fan,så blir nok ikke det :/
Det er nok det, er nok bare en vanesak også kanskje? Vi får sette oss ned etter oul å diskutereVet jo ikke hva slags navn dere liker.. men synes faktisk toivo er greit å si til de aller fleste navn.. ;-) i alle fall når det ikke skal sies som dobbeltnavn i det vanlige
Sitter her i sofaen i påvente at vondt skal gjøre mer vondt og vi reiser inn til sykehuset. Det er ikke godt nå, men tror liksom det skal være ennå verreOi oi oiFår håpe det har skjedd mere nå
Har vært på skolen i hele dag, sov vist veldig godt siden jeg nesten ikke hørte kl da den ringte 04.45 reiste fra Oslo kl 0500 i dag å er på vei hjem nåblir vel litt oppussing i dag også
![]()
Joakim feksDet er nok det, er nok bare en vanesak også kanskje? Vi får sette oss ned etter oul å diskutere![]()