Felles skravle 2015

Husker den tiden nå.. kvalmen har gitt seg de siste dagene her heldigvis.. så spise går bra.. men blir litt mindre mat pga mindre plass.. har deilig frukt jeg ikke orket å spise igår - ble så seint.. men tenkte å "spare" til kvelden.. (kan ikke spise en hel ananas og en hel melon på en dag liksom!)
Håper den gir seg her også snart :/ jeg kjøpte druer her en dagen, men de står fint uåpnet enda :/

Håper den gir seg her også snart :/ jeg kjøpte druer her en dagen, men de står fint uåpnet enda :/
Håper det går bedre! Husker jeg spiste brødskiver med ost og klementin.. måtte ha noe som gjorde det mindre tørt.. men ikke på morran.. da bar det kjeks eller knekkrbrød..

Jaa, hvis hun klarer(og vet hvordan?) å se det :D Har en knapp på jente, selv om gutt ståår egentlig litt høyere :D
Men du må nok spørre om hun evt kan se kjønnet, tror ikke de sier det rett ut liksom ;)
Samboeren her sier han bare lager gutter, og han kommer fra en skikkelig guttefamilie. Så det hadde vært morsomt og kjempe kjekt om det ble jente, da har jeg navneønske og alt klart :p men så lenge h*n blir frisk er jeg kjempe glad jeg altså :D

Men du må nok spørre om hun evt kan se kjønnet, tror ikke de sier det rett ut liksom ;)
Samboeren her sier han bare lager gutter, og han kommer fra en skikkelig guttefamilie. Så det hadde vært morsomt og kjempe kjekt om det ble jente, da har jeg navneønske og alt klart :p men så lenge h*n blir frisk er jeg kjempe glad jeg altså :D
Jaa, men hun er legen min så vet jo ikke hvor mye hun kan, haha! Det jeg tenkte på :D

Håper det går bedre! Husker jeg spiste brødskiver med ost og klementin.. måtte ha noe som gjorde det mindre tørt.. men ikke på morran.. da bar det kjeks eller knekkrbrød..
Jeg kan egentlig spise hva som helst sånn de siste dagene, men idag er formen på bunn -.- Så får se det an utover :/

Har jenteønske klart jeg og, hihi

Åh, jeg elsker laks! Med masse rømme!

Må vel lage røra snart, så kan den stå i kjøleskapet frem til den skal stekes :)
:-) er godt synes jeg, men ofte et tiltak å lage (???).. hehe.. men prøver å få inn fisk et par ganger i uka.. minimum 1 gang!

:) er godt synes jeg, men ofte et tiltak å lage (???).. hehe.. men prøver å få inn fisk et par ganger i uka.. minimum 1 gang!
Hvordan pleier du å lage det? Elsker laks her også, i perioder blir det ofte, og så er det litt sånn at jeg glemmer hvor godt der er..Hehe..

God bedring!

Liker ikke? Går det an? Kjedelig da!
Takk.
Jada det går an, liker bare hvit fisk og vil sjeldent ha det også -.- jeg eeeeeelsker fisk så jeg syns han er kjempe teit :p nå har jeg sagt han får skjerpe seg nå når vi skal få barn, for jeg vil ikke at ungen skal bli sånn som han med fisk og grønt! :p

Back
Topp