Ovnsbakt laksHva er middagsplanene da? Her blir det pannekaker..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ovnsbakt laksHva er middagsplanene da? Her blir det pannekaker..
Håper den gir seg her også snart :/ jeg kjøpte druer her en dagen, men de står fint uåpnet enda :/Husker den tiden nå.. kvalmen har gitt seg de siste dagene her heldigvis.. så spise går bra.. men blir litt mindre mat pga mindre plass.. har deilig frukt jeg ikke orket å spise igår - ble så seint.. men tenkte å "spare" til kvelden.. (kan ikke spise en hel ananas og en hel melon på en dag liksom!)
Barn fra før?Jaa, hvis hun klarer(og vet hvordan?) å se detHar en knapp på jente, selv om gutt ståår egentlig litt høyere
![]()
Håper det går bedre! Husker jeg spiste brødskiver med ost og klementin.. måtte ha noe som gjorde det mindre tørt.. men ikke på morran.. da bar det kjeks eller knekkrbrød..Håper den gir seg her også snart :/ jeg kjøpte druer her en dagen, men de står fint uåpnet enda :/
Nei, dette er nr 1Barn fra før?
Nei, dette er nr 1![]()
Men du må nok spørre om hun evt kan se kjønnet, tror ikke de sier det rett ut liksomJaa, hvis hun klarer(og vet hvordan?) å se detHar en knapp på jente, selv om gutt ståår egentlig litt høyere
![]()
Åh, jeg elsker laks! Med masse rømme!Ovnsbakt lakspannekaker hørtes godt ut ;-)
Åh laks hørtes knall godt ut! Samboeren liker ikke det :/ så får bli en dag han ikke er hjemme detOvnsbakt lakspannekaker hørtes godt ut ;-)
Jaa, men hun er legen min så vet jo ikke hvor mye hun kan, haha! Det jeg tenkte påMen du må nok spørre om hun evt kan se kjønnet, tror ikke de sier det rett ut liksom
Samboeren her sier han bare lager gutter, og han kommer fra en skikkelig guttefamilie. Så det hadde vært morsomt og kjempe kjekt om det ble jente, da har jeg navneønske og alt klartmen så lenge h*n blir frisk er jeg kjempe glad jeg altså
![]()
Jeg kan egentlig spise hva som helst sånn de siste dagene, men idag er formen på bunn -.- Så får se det an utover :/Håper det går bedre! Husker jeg spiste brødskiver med ost og klementin.. måtte ha noe som gjorde det mindre tørt.. men ikke på morran.. da bar det kjeks eller knekkrbrød..
Har jenteønske klart jeg og, hihiMen du må nok spørre om hun evt kan se kjønnet, tror ikke de sier det rett ut liksom
Samboeren her sier han bare lager gutter, og han kommer fra en skikkelig guttefamilie. Så det hadde vært morsomt og kjempe kjekt om det ble jente, da har jeg navneønske og alt klartmen så lenge h*n blir frisk er jeg kjempe glad jeg altså
![]()
Aaah bare antok at du skulle til privat tidlig jeg, da vet jeg ikkeJaa, men hun er legen min så vet jo ikke hvor mye hun kan, haha! Det jeg tenkte på![]()
Åh, jeg elsker laks! Med masse rømme!
Må vel lage røra snart, så kan den stå i kjøleskapet frem til den skal stekes![]()
Hehe så braHar jenteønske klart jeg og, hihi
Jeg kan egentlig spise hva som helst sånn de siste dagene, men idag er formen på bunn -.- Så får se det an utover :/
Åh laks hørtes knall godt ut! Samboeren liker ikke det :/ så får bli en dag han ikke er hjemme det![]()
Hvordan pleier du å lage det? Elsker laks her også, i perioder blir det ofte, og så er det litt sånn at jeg glemmer hvor godt der er..Hehe..er godt synes jeg, men ofte et tiltak å lage (???).. hehe.. men prøver å få inn fisk et par ganger i uka.. minimum 1 gang!
Jentenavn er lettere ja! Vi har jentenavn klart til neste gang ;-)Hehe så brajeg sliter skikkelig med å finne guttenavn :/ det er kjempe vanskelig :/
Takk.God bedring!
Liker ikke? Går det an? Kjedelig da!
Ja, syns jeg og. Men det er jo egentlig veldig enkelt..er godt synes jeg, men ofte et tiltak å lage (???).. hehe.. men prøver å få inn fisk et par ganger i uka.. minimum 1 gang!