Felles skravle 2015

Det er genialt da! Samboeren min har en tendens til å kjøpe inn litt større kvote når jeg først ber om noe, så slipper han mer mas :p
Hahaha :p han bare se i posen se i posen, jeg begynte bare å le å spurte hvor mange. Han 4! Nå kan du bli gal noen dager til :p

Ja det er det! Jeg har tenkt på alt føler jeg. Eneste jeg føler at passer er bjørn toivo som samboeren heter, men vet ikke om det er pga at jeg har kjent han siden ungdomsskolen? :p
Å så spennende :D vi skal 1.april da er jeg 17+5 så håper vi får vite det da :D
Haha, Bjørn toivo jr? Men altså man blir vant til alle navn. Selv de mest sære navn man kommer over blir man helt vant til og man kan ikke tenke at personen kunne hete noe annet ;)

Bare husk å spørre :p ble masse tull da jeg var med snuppa og plutselig var hele undersøkelsen over.. Ble litt satt ut og forlot sykehuset som et spørsmålstegn.. Bestilte ul privat til dagen etter :p

Spennende! Brukt? Nettopp spist middag her...

Brukt ja:D
Nå står den på badet mitt;)

Sliten i dag. Vært i Sverige en tur og handlet litt til bursdagsfeiring i helga

Jeg fikk aldri vonde rier. Hadde det startet hjemme hAdde jeg nok ikke rukket sykehuset tror jeg. Hadde ikke skjønt hva som foregikk
Har akkurat snakket med dem (for andre gang :P) og vi ble enige om at det sikkert skulle gjøre mer vondt.. Er redd for å bli sendt hjem igjen, DA blir jeg skuffa.. Men det er ikke spesielt underholdende dette kjøret her altså :P Vi har heldigvis kort vei ut, men det har jo du også :P

Våknet med gode kynnere 45-50 sek, 5-6 min mellom. Men nå har det roet seg. Så, går greit, lever i håpet om at det tar seg opp ;)

Sovet godt? Planer for dagen?
Oi oi oi :) Får håpe det har skjedd mere nå :)

Har vært på skolen i hele dag, sov vist veldig godt siden jeg nesten ikke hørte kl da den ringte 04.45 reiste fra Oslo kl 0500 i dag å er på vei hjem nå ;) blir vel litt oppussing i dag også :)

Ja det er det! Jeg har tenkt på alt føler jeg. Eneste jeg føler at passer er bjørn toivo som samboeren heter, men vet ikke om det er pga at jeg har kjent han siden ungdomsskolen? :p
Å så spennende :D vi skal 1.april da er jeg 17+5 så håper vi får vite det da :D
Jonas toivo ?? Synes masse passer jeg da

Har akkurat snakket med dem (for andre gang :P) og vi ble enige om at det sikkert skulle gjøre mer vondt.. Er redd for å bli sendt hjem igjen, DA blir jeg skuffa.. Men det er ikke spesielt underholdende dette kjøret her altså :P Vi har heldigvis kort vei ut, men det har jo du også :P
Ta dere en tur i senga ;) ;)

Det er veldig deilig å komme hjem kjenner jeg, men å så deilig det har vært å slippe å lage middag i noen dager :P

Jeg fikk ikke vondt før presset i bakenden kom. Sa til jm at jeg var sikker på hun var pā vei ut. Jammen hadde jeg ikke rett. Men det presset var eneste som gjorde vondt. Ikke riene

Stemoren hans har en Jonas :/ jeg er ikke noen fan,så blir nok ikke det :/
Vet jo ikke hva slags navn dere liker.. men synes faktisk toivo er greit å si til de aller fleste navn.. ;-) i alle fall når det ikke skal sies som dobbeltnavn i det vanlige

Vet jo ikke hva slags navn dere liker.. men synes faktisk toivo er greit å si til de aller fleste navn.. ;-) i alle fall når det ikke skal sies som dobbeltnavn i det vanlige
Det er nok det, er nok bare en vanesak også kanskje? Vi får sette oss ned etter oul å diskutere :)

Oi oi oi :) Får håpe det har skjedd mere nå :)

Har vært på skolen i hele dag, sov vist veldig godt siden jeg nesten ikke hørte kl da den ringte 04.45 reiste fra Oslo kl 0500 i dag å er på vei hjem nå ;) blir vel litt oppussing i dag også :)
Sitter her i sofaen i påvente at vondt skal gjøre mer vondt og vi reiser inn til sykehuset. Det er ikke godt nå, men tror liksom det skal være ennå verre :P

Back
Topp