Sikkert bedre enn det han har nå uansettIkke særlig bra betalt da... Men vi ønsker flere menn inn i barnehagendet gjør noe med miljøet for både barn og voksne
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert bedre enn det han har nå uansettIkke særlig bra betalt da... Men vi ønsker flere menn inn i barnehagendet gjør noe med miljøet for både barn og voksne
![]()
Så bra! Enkelte nav kontorer tilbyr også veiledning i forhold til å skrive søknad og cv..Krysser fingreneså innom nav og finn nå, og det er kommet nye stillinger ut så han får bare søke
![]()
Fra hvor ?Fått takkekort i posten i dagog bestilt dåps invitasjoner
![]()
Lurer på om han har vært på det for flere år siden, men jeg kan formulere så om jeg bare får de over tror jeg det skal gå fintSå bra! Enkelte nav kontorer tilbyr også veiledning i forhold til å skrive søknad og cv..
Veldig slapp dag her..! Nå gleder meg meg til sambo kommer hjem med litt frukt til meg..God kveld jentervært sliten i dag! Hvordan har dagen deres vært ?
Så kjektFått takkekort i posten i dagog bestilt dåps invitasjoner
![]()
Har fått strikket ferdig et par tøfler, ryddet nede før jeg ble dårlig så ble ikke gjort så mye etter det :/ får prøve igjen imorgenGod kveld jentervært sliten i dag! Hvordan har dagen deres vært ?
Hva er lønnen da? Tviler på at det er verre enn han har nå, tror ikke det er muligVirker som han syns det er greit, men er rævva lønn da... I tillegg jobber han i en privat kjede og det er enda dårligere betalt..
Føler bare de søker etter sånne pedagogiske ledere osv her jeg,ikke assistenter. Må man oppsøke barnehagene selv?Ønsker absolutt flere menn! Skulle bare ønske lønningene var litt høyere, da hadde det nok fristet litt mer![]()
Så braBabykort.no
KJEMPEfornøyd![]()
Jeg ville tenkt på å kontakte kommunen.. absolutt ikke alltid disse stillingene blir utlyst.. går vel ofte gjennom f.eks de som starter som ringevikarer!! Det er i alle fall det jeg tror..Føler bare de søker etter sånne pedagogiske ledere osv her jeg,ikke assistenter. Må man oppsøke barnehagene selv?
Da får jeg få ham til å kontakte kommunenJeg ville tenkt på å kontakte kommunen.. absolutt ikke alltid disse stillingene blir utlyst.. går vel ofte gjennom f.eks de som starter som ringevikarer!! Det er i alle fall det jeg tror..
Er lurt å oppsøke barnehagene selv, de har stort sett alltid bruk for ringevikarer, og spesielt mannlige! Er billigere for barnehagen å bruke egne folk selv enn å gå gjennom byråer, men han kan jo evt kontakte vikarbyråer da er man sikret litt mer jobb i starten kanskje, men må kanskje i forskjellig barnehage hver dag, så det kan jo bli slitsomt i lengden.Føler bare de søker etter sånne pedagogiske ledere osv her jeg,ikke assistenter. Må man oppsøke barnehagene selv?
Her står tven på, men følger ikke helt med.. Sitter mest å drømmer og kjeks, salt lakris, sjokolade etc![]()
Nei! Hva skjer??