Felles skravle 2015

Krysser fingrene :) så innom nav og finn nå, og det er kommet nye stillinger ut så han får bare søke :)
Så bra! Enkelte nav kontorer tilbyr også veiledning i forhold til å skrive søknad og cv..

Ønsker absolutt flere menn! Skulle bare ønske lønningene var litt høyere, da hadde det nok fristet litt mer :)
Føler bare de søker etter sånne pedagogiske ledere osv her jeg,ikke assistenter. Må man oppsøke barnehagene selv?

Føler bare de søker etter sånne pedagogiske ledere osv her jeg,ikke assistenter. Må man oppsøke barnehagene selv?
Jeg ville tenkt på å kontakte kommunen.. absolutt ikke alltid disse stillingene blir utlyst.. går vel ofte gjennom f.eks de som starter som ringevikarer!! Det er i alle fall det jeg tror..

Jeg ville tenkt på å kontakte kommunen.. absolutt ikke alltid disse stillingene blir utlyst.. går vel ofte gjennom f.eks de som starter som ringevikarer!! Det er i alle fall det jeg tror..
Da får jeg få ham til å kontakte kommunen :) alt er bedre enn ingenting nå iallefall :)

Er lurt å oppsøke barnehagene selv, de har stort sett alltid bruk for ringevikarer, og spesielt mannlige! Er billigere for barnehagen å bruke egne folk selv enn å gå gjennom byråer, men han kan jo evt kontakte vikarbyråer da er man sikret litt mer jobb i starten kanskje, men må kanskje i forskjellig barnehage hver dag, så det kan jo bli slitsomt i lengden.

Oi, det var en lang siste setning der, men håper det var forståelig likevel ;)

Back
Topp