Felles skravle 2015

Oida! Hvorfor byggestopp? Vårt skal også stå ferdig rett før termin. Og vi skal si opp leiligheten vi leier nå, sånn at vi flytter ut 5 dager før termin :p håper ikke det blir byggestopp der og....
Håper der kjenner noen gode flyttehjelpere da.. Spesielt med ditt bekken ;)

Gjett hvem som koker spaghetti fordi hun plutselig fikk lyst på spaghetti til kvelds....rekker opp hånda!

Jeg har bedt sambo kjøpe piel del sapo melon og ananas når han drar fra jobb
Her måtte google bildesøk frem for å forstå den melonen :P Har aldri vist hva den het, så ble litt klokere. Godt du har sunnere tanker enn meg da ;) Du vet, de sier ananas kan sette igang fødsel??? Om jeg tror på det, ikke så mye. Men vet mange knasker ananas opp mot termin i håp :P

Ække det værste å få lyst til det heller da ;)
Det smakte ingen ting, er kjempeskuffa :( lengtet etter spaghettien jeg spiste i Italia i sommer og prøvde med en sånn krydderpose som vi har fått. Den skal være ganske sterk da det er bla chili i, men smakte i stede ingen ting :( å jeg som savnet "stinget" :p

Det smakte ingen ting, er kjempeskuffa :( lengtet etter spaghettien jeg spiste i Italia i sommer og prøvde med en sånn krydderpose som vi har fått. Den skal være ganske sterk da det er bla chili i, men smakte i stede ingen ting :( å jeg som savnet "stinget" :p
Æsj så kjipt :(

Min har bra jobb og vi har hus og hytte og biler og hund og en liten en på vei.. god økonomi, men et oppussingsprosjekt på 500 000-1 000 000 foran oss.. så er jo kanskje greit å vente.. men sier jo ikke nei.. ;-) Men vet at sambo liker å overraske.. han liker ikke å bli hinta til.. så får vel bare være tålmodig!
Åhr det hørtes herlig ut ♡ drømmer om hytte :) her er det rekkehus, mine biler og egentlig min hund men den er jo vår. Alt ligger liksom på meg og min økonomi, håper samboeren får en real wakeup Call snart og tar seg sammen :/
Sikkert litt greit å vente da ja, men kanskje han allerede har noen planer klare? ;)

Sånn har min det også. Vi snakket litt om å gjøre det sammen med dåpen (som overraskelse). Men avtalte at ingen av oss fikk fri før jul/nyttår (ville ikke ha det på trengt etter den samtalen), og heller ikke nyttårsaften. Ingen har fridd, så tror vi sparer bryllupet til senere ;)
Her har vi egentlig ikke snakket om det, jeg har vell sett litt mye på say yes to the dress og har ei vennine som er skikkelig giftesyk. Jeg er ikke helt der. Først må han få seg en skikkelig jobb å vise at han også kan bidra økonomisk, har sagt fra at før det hadde jeg nok ikke klart å sagt ja selv om jeg elsker han. Føler han må vokse litt opp først :p håper det kommer ganske snart, for jeg er lei av å mase :p

Her måtte google bildesøk frem for å forstå den melonen :P Har aldri vist hva den het, så ble litt klokere. Godt du har sunnere tanker enn meg da ;) Du vet, de sier ananas kan sette igang fødsel??? Om jeg tror på det, ikke så mye. Men vet mange knasker ananas opp mot termin i håp :P
Jeg vet det, men er visst i store mengder... har planer om at han skal vente til etter påske ;-)

Legen min har forbydd meg snop/sukker og ville jeg skulle leve som en diabetiker (men kunne slippe å legge om kostholdet generelt).. så har ikke samvittighet til å spise snop.. unte meg en skolebolle igår og ble bare deppa av det.. så idag har jeg sitti å tenkt ut hva jeg har lyst på som ikke er sundt (selv om det er fruktsukker)

god kveld jenter!
hvordan går det?

Åhr det hørtes herlig ut ♡ drømmer om hytte :) her er det rekkehus, mine biler og egentlig min hund men den er jo vår. Alt ligger liksom på meg og min økonomi, håper samboeren får en real wakeup Call snart og tar seg sammen :/
Sikkert litt greit å vente da ja, men kanskje han allerede har noen planer klare? ;)
Her eide han 60% av huset før vi blei sammen (men vi kjøpte leiligheten oppe slik at jeg eier 33% -tomannsbolig).. ellers har vi kjøpt resten sammen.. men han tjener mer enn dobbelt så mye som meg, så forsørger oss godt.. Aner ikke om hsn har noen planer, men drømmer jo om det ;-)

Håper han får seg en oppvekker ja! Tøft å leve slik - blir skjevfordelt liksom! Min eks var litt der - klarte ikke å satse verken på studier eller jobb - det funket desverre ikke for oss i lengden (mye annet også altså, men det var opphav til mye krangling)

Stå litt her og litt der.
Kort oppsummert, mandag morgen ca kl 04:20 våknet jeg til et plask en uke før planlagt KS.
Inn på RH.
Gutten var ute kl 10:21, 3240 stor, og 50 lang.
Ca kl 11:30 var vi enige om at han her ser ut som en Ulrik.
Jeg har det veldig bra og koser meg masse på barsel.
I morgen drar jeg hjem
Ble senga veldig våt eller hvor var du da det plasket?
Så perfekt størrelse det var på han! Mye større enn de to andre barna dine:)
Fikk du brukt hibi skrubben da? Det ble haste KS, ikke sant? Kos deg siste natta før hverdagen innhenter deg:)

Her eide han 60% av huset før vi blei sammen (men vi kjøpte leiligheten oppe slik at jeg eier 33% -tomannsbolig).. ellers har vi kjøpt resten sammen.. men han tjener mer enn dobbelt så mye som meg, så forsørger oss godt.. Aner ikke om hsn har noen planer, men drømmer jo om det ;-)

Håper han får seg en oppvekker ja! Tøft å leve slik - blir skjevfordelt liksom! Min eks var litt der - klarte ikke å satse verken på studier eller jobb - det funket desverre ikke for oss i lengden (mye annet også altså, men det var opphav til mye krangling)
Å så herlig ♡ Håper han har noe på lur da :)

Håper jeg også, han har skjerpet seg mye. Blitt mer økonomisk, gjør mye mer hjemme osv. Så nå må han bare få seg en jobb, syns han er litt for slapp med søkingen. Men han har vært i det lenge nå, og tror han har litt med den at han har fått så mye avslag. Men det hjelper jo ikke :/ alt hadde vært bedre enn det han har nå liksom :/

Håper jeg også, han har skjerpet seg mye. Blitt mer økonomisk, gjør mye mer hjemme osv. Så nå må han bare få seg en jobb, syns han er litt for slapp med søkingen. Men han har vært i det lenge nå, og tror han har litt med den at han har fått så mye avslag. Men det hjelper jo ikke :/ alt hadde vært bedre enn det han har nå liksom :/
Det er vitkelig tøft! Min sambo gikk arbeidsledig et år etter han var ferdig med mastern.. forteller enda om at det var det tøffeste året han noen gang har hatt.. dere har ikke noen dere kjenner som kan hjelpe til da! Forstår det er kjipt å få avslag etter avslag.. hva slags bransje/jobb ser han på?

Ble senga veldig våt eller hvor var du da det plasket?
Så perfekt størrelse det var på han! Mye større enn de to andre barna dine:)
Fikk du brukt hibi skrubben da? Det ble haste KS, ikke sant? Kos deg siste natta før hverdagen innhenter deg:)
Jeg trodde først han hadde lagt seg rart på endetarmen og at det var en våt stor promp, og akkurat det ønsker jeg IKKE i sengen.
Rett ved sengen ligger en liten bunke små rene håndklær vi bruker etter sex.
Jeg grep et av dem og la under, reiste meg og gikk på badet hvor resten gikk.
Fikk kanskje to dråper i sengen.
Fikk ikke brukt hibi skrubben og ble haste KS.

Nånn som har emmaljunga edge duo eller mondial de luxe som kan fordelle meg innvendige mål på bag delen?:)
- finner ikke målene på nettet :/

Kjenner til det med jobbsøking hvertfall! Så kjedelig å legge sjela si i det, og ikke få noe respons tilbake. Eller å være nyutdannet uten erfaring og så skriver de at de hadde 90 søknader.. :( Skikkelig demotiverende altså.. Håper han får seg jobb snart, og får fingern ut ;)

Jeg vet det, men er visst i store mengder... har planer om at han skal vente til etter påske ;-)

Legen min har forbydd meg snop/sukker og ville jeg skulle leve som en diabetiker (men kunne slippe å legge om kostholdet generelt).. så har ikke samvittighet til å spise snop.. unte meg en skolebolle igår og ble bare deppa av det.. så idag har jeg sitti å tenkt ut hva jeg har lyst på som ikke er sundt (selv om det er fruktsukker)
Du har ikke fått svangerskapsdiabetes, du skal bare leve som om? Men det er jo fint for lillemann i magen da, er nok ikke godt med alt dette sukkeret.. hilsen en liten sukker-synder :P

Du har ikke fått svangerskapsdiabetes, du skal bare leve som om? Men det er jo fint for lillemann i magen da, er nok ikke godt med alt dette sukkeret.. hilsen en liten sukker-synder :P
Ikke sv.skapsdia nei.. men sukker i urinen på to kontroller.. så selv om glukosebelastningstesten var perfekt for en mnd siden, ville hun at jeg skulle leve slik for lillegull sin skyld.. og da prøver jeg det mest mulig.. bare 3-4-5 uker igjen.. er ikke fullstendig hysterisk, men prøver!

Det skal sies at jeg hadde drukket brus/spist kake kvelden før...

Back
Topp