Felles skravle 2015

Sååå sur! Vi bygger hus som skulle stå ferdig rett før termin, men nå ble det byggestopp :( fader !!!!

Sååå sur! Vi bygger hus som skulle stå ferdig rett før termin, men nå ble det byggestopp :( fader !!!!
Oida! Hvorfor byggestopp? Vårt skal også stå ferdig rett før termin. Og vi skal si opp leiligheten vi leier nå, sånn at vi flytter ut 5 dager før termin :p håper ikke det blir byggestopp der og....

Stå litt her og litt der.
Kort oppsummert, mandag morgen ca kl 04:20 våknet jeg til et plask en uke før planlagt KS.
Inn på RH.
Gutten var ute kl 10:21, 3240 stor, og 50 lang.
Ca kl 11:30 var vi enige om at han her ser ut som en Ulrik.
Jeg har det veldig bra og koser meg masse på barsel.
I morgen drar jeg hjem
Åååå så deilig det sikkert blir å komme hjem :) nyt det ;)

Åh syns det er så kjekt :D så mange fine kjoler ♡
Jess.. kunne jo tenkt meg at han tufsen min kunne fri snart :-P men greit å være ferdig med oppussing og store utgifter før vi må begynne å spare til bryllup

Jess.. kunne jo tenkt meg at han tufsen min kunne fri snart :-P men greit å være ferdig med oppussing og store utgifter før vi må begynne å spare til bryllup
Min sier han ikke vil fri for å være forlovet kjempe lenge, så her skjer det nok ikke noe med det første nei. Først må han få seg bedre jobb :p

Min sier han ikke vil fri for å være forlovet kjempe lenge, så her skjer det nok ikke noe med det første nei. Først må han få seg bedre jobb :p
Min har bra jobb og vi har hus og hytte og biler og hund og en liten en på vei.. god økonomi, men et oppussingsprosjekt på 500 000-1 000 000 foran oss.. så er jo kanskje greit å vente.. men sier jo ikke nei.. ;-) Men vet at sambo liker å overraske.. han liker ikke å bli hinta til.. så får vel bare være tålmodig!

Sånn har min det også. Vi snakket litt om å gjøre det sammen med dåpen (som overraskelse). Men avtalte at ingen av oss fikk fri før jul/nyttår (ville ikke ha det på trengt etter den samtalen), og heller ikke nyttårsaften. Ingen har fridd, så tror vi sparer bryllupet til senere ;)

Her står tven på, men følger ikke helt med.. Sitter mest å drømmer og kjeks, salt lakris, sjokolade etc :P
Jeg har bedt sambo kjøpe piel del sapo melon og ananas når han drar fra jobb

Back
Topp