Her er det ullared på tver så trøtt jeg holder på å sovne :/
Hoho var på ullared i fjor sommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ullared på tver så trøtt jeg holder på å sovne :/
Vi var i forfjor, kunne godt tenkt meg en tur i år også å handlet til babyen. Men vi er ca blitt enige om å droppe det. Blir en lang turHoho var på ullared i fjor sommer!!!
Legevakten... Noe er ikke som det skal... UVI? Nyrebekken? Nei, aner ikke...Hva skjer i kveld damer?
Hvorfor byggestopp?? Fy så surt!!Sååå sur! Vi bygger hus som skulle stå ferdig rett før termin, men nå ble det byggestoppfader !!!!
Oida! Hvorfor byggestopp? Vårt skal også stå ferdig rett før termin. Og vi skal si opp leiligheten vi leier nå, sånn at vi flytter ut 5 dager før terminSååå sur! Vi bygger hus som skulle stå ferdig rett før termin, men nå ble det byggestoppfader !!!!
Åååå så deilig det sikkert blir å komme hjemStå litt her og litt der.
Kort oppsummert, mandag morgen ca kl 04:20 våknet jeg til et plask en uke før planlagt KS.
Inn på RH.
Gutten var ute kl 10:21, 3240 stor, og 50 lang.
Ca kl 11:30 var vi enige om at han her ser ut som en Ulrik.
Jeg har det veldig bra og koser meg masse på barsel.
I morgen drar jeg hjem
Huff ikke kjektLegevakten... Noe er ikke som det skal... UVI? Nyrebekken? Nei, aner ikke...
Her er det "kjolen som sier ja"Hva skjer i kveld damer?
Åh syns det er så kjektHer er det "kjolen som sier ja"Sambo er på jobb...
:-( ånei :-(Sååå sur! Vi bygger hus som skulle stå ferdig rett før termin, men nå ble det byggestoppfader !!!!
Jess.. kunne jo tenkt meg at han tufsen min kunne fri snartÅh syns det er så kjektså mange fine kjoler ♡
Endelig klart å besteme meg for tlf1 Gleder meg til å få ny tlf nå...
Min sier han ikke vil fri for å være forlovet kjempe lenge, så her skjer det nok ikke noe med det første nei. Først må han få seg bedre jobbJess.. kunne jo tenkt meg at han tufsen min kunne fri snartmen greit å være ferdig med oppussing og store utgifter før vi må begynne å spare til bryllup
Nei! Hva skjer??Sååå sur! Vi bygger hus som skulle stå ferdig rett før termin, men nå ble det byggestoppfader !!!!
Her står tven på, men følger ikke helt med.. Sitter mest å drømmer og kjeks, salt lakris, sjokolade etcHva skjer i kveld damer?
Neineinei! Håper du slipper lang kø og de fort finner ut av noe!Legevakten... Noe er ikke som det skal... UVI? Nyrebekken? Nei, aner ikke...
Min har bra jobb og vi har hus og hytte og biler og hund og en liten en på vei.. god økonomi, men et oppussingsprosjekt på 500 000-1 000 000 foran oss.. så er jo kanskje greit å vente.. men sier jo ikke nei.. ;-) Men vet at sambo liker å overraske.. han liker ikke å bli hinta til.. så får vel bare være tålmodig!Min sier han ikke vil fri for å være forlovet kjempe lenge, så her skjer det nok ikke noe med det første nei. Først må han få seg bedre jobb![]()
Sånn har min det også. Vi snakket litt om å gjøre det sammen med dåpen (som overraskelse). Men avtalte at ingen av oss fikk fri før jul/nyttår (ville ikke ha det på trengt etter den samtalen), og heller ikke nyttårsaften. Ingen har fridd, så tror vi sparer bryllupet til senereMin sier han ikke vil fri for å være forlovet kjempe lenge, så her skjer det nok ikke noe med det første nei. Først må han få seg bedre jobb![]()
Jeg har bedt sambo kjøpe piel del sapo melon og ananas når han drar fra jobbHer står tven på, men følger ikke helt med.. Sitter mest å drømmer og kjeks, salt lakris, sjokolade etc![]()