TakkNei du er ikke detVet om mange som er mye verre
Du er ikke ille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkNei du er ikke detVet om mange som er mye verre
Du er ikke ille![]()
Men det er sant daTakkvar det jeg ville høre !
Hva gjør alle ikveld da?Nå sitter jeg i baksetet på bilen mens samboeren øvelseskjører med søsteren min
![]()
hahagreit hun tar vare på håret ditt nå da
![]()
Ja jeg åMen det er sant daDu er ikke ill.. overrasket over at du ikke har handlet mer egentlig
![]()
Huff stakkarshar ei kusine som er så oppgitt.. hun blir 16 i sommer og moren tør ikke kjøre med henne.. å faren jobber på platform og er lite hjemme![]()
Tja vet ikke, hun har ikke så mye igjen. Men hun har hatt en god pause nå så får øvelseskjøre en del før hun tar siste rest tror jegHer er planen og ta kvelden snartså snill han er som øvelseskjører med henne
lenge til hun dkal ta lappen
?
Tja vet ikke, hun har ikke så mye igjen. Men hun har hatt en god pause nå så får øvelseskjøre en del før hun tar siste rest tror jeg![]()
Nei.. Nå er det natta og senga på meg jenter!
skravles i morgen!
God natt!
Jeg tror det, husker helt ærlig ikke xD litt sutrete om dageneHøres ut som en planteorien i boks da
?
Jr vil ikkje sove... Berre skrike i senga og når eg løftar han så blir det stille og han peikar over alt og seier der, der...
Herlig!! Hvordan går det med dere? Jeg har en av mine nattlige våken perioder igjenIkke noe galt i å sitte oppe midt på natten når jeg har noe så vakkert å se på![]()
Det går veldig bra.Herlig!! Hvordan går det med dere? Jeg har en av mine nattlige våken perioder igjen
Henta meg inn i går. Men rakk ikkje den som gikk live då. Men neste veke er eg medda får du ta en kveld med sumo![]()