Nydelige lille skatten din.Ikke noe galt i å sitte oppe midt på natten når jeg har noe så vakkert å se på![]()
Men håper du får sove litt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelige lille skatten din.Ikke noe galt i å sitte oppe midt på natten når jeg har noe så vakkert å se på![]()
Satt i bilen jeg 5 over 7.God morgen jenter. Klokka er 07:00 å vi er på vei opp. Vesla skal i Bhg og mannen på butikksjef møte. Jeg er stup trøtt. Men opp skal vi!
God morgen! Håper du får en super dagGod morgen jenter. Klokka er 07:00 å vi er på vei opp. Vesla skal i Bhg og mannen på butikksjef møte. Jeg er stup trøtt. Men opp skal vi!
Husket jeg ikke sov skikkelig på flere dager sist... Klarte ikke ta øynene vekk fra babyenIkke noe galt i å sitte oppe midt på natten når jeg har noe så vakkert å se på![]()
Jeg har egentlig slett ikke likt å være våken om natta selv med nyfødt baby jeg. Eldste er født 0105, og så snart vi kom inn på et rom for å sove, der hadde de satt ro senger sammen og lagt babyen i midten, så la jeg meg til å sove. Et par timer, før det var morgen. (vi ble liggende på et venterom i påvente av plass på barselhotellet)Husket jeg ikke sov skikkelig på flere dager sist... Klarte ikke ta øynene vekk fra babyen![]()
GratulererIkke noe galt i å sitte oppe midt på natten når jeg har noe så vakkert å se på![]()
Her var det også tomtTom for brød.. Dritt...
brødbakemaskin! JIPPI... ferskt brød i morgen da![]()
God morgen jenterEller, formiddag? Klokka er jo halv ti
Jaja, får nyte å kunne sove godt og lenge den siste tiden her
![]()
Sett feil på klokka? :-D gratulerer med termindagen! Håper det skjer no snartGod morgen jenterEller, formiddag? Klokka er jo halv ti
![]()
Tidlig start på ammetåke??Halv ti? Kor i verden befinner du deg? Her er kl fortsatt 08:30![]()
Føler ikke det er noe å gratulere forSett feil på klokka? :-D gratulerer med termindagen! Håper det skjer no snart![]()
Det er en milepæl og en dag nærmere fødsel uansett - godt du tok det med et smilFøler ikke det er noe å gratulere forIkke før det skjer noe hvertfall. Men jeg er i mye bedre humør i dag (det skulle jo ikke så mye til kan man si), så jeg tar det med et smil. Nå er planen, etter jeg har funnet ut av noe frokost (brødet er fortsatt frossent), å bake brød, og så tusle inn til byen for å kjøpe papir til dåpsintivasjonene. Kunne jo syklet, men tror jeg prøver å gå i dag. Jeg skal gå baby ut!
![]()
Ja, og nå er det bare en uke til første overtidskontroll (om jeg trenger den). En uke, det går da fort.. Kan jeg jo bille meg innDet er en milepæl og en dag nærmere fødsel uansett - godt du tok det med et smilå gå kan nok gjøre underverker!
Gratulerer med termindag kjære degGod morgen jenterEller, formiddag? Klokka er jo halv ti
![]()
En uke går superfort! :-D Vurderer frem og tilbake om jeg orker å kjøre inn til jobben og hilse på... mulig jeg utsetter det til neste uke.. vet ikke helt jeg.. hvis ikke blir det vel en rolig dag i sofaen med innslag av tur med bikkja, lage middag og sulle litt her hjemme.. litt deppa siden første strekkmerke dukket opp igår.. nesten redd for å se meg i speilet og se at magen har eksplodertJa, og nå er det bare en uke til første overtidskontroll (om jeg trenger den). En uke, det går da fort.. Kan jeg jo bille meg inn
Har du planer i dag da?
Er du ikke fulltidssykemeldt?Gratulerer med termindag kjære degPlutselig har du prinsen i armene dine
Planer for dagen? Jeg skal innom jobben en tur.
Jeg er også litt skeptisk til speilet etter i går. Og føler huden sprekker mer hele tiden.. Og det klør.. Håper du slipper at det kommer så mange mer daEn uke går superfort! :-D Vurderer frem og tilbake om jeg orker å kjøre inn til jobben og hilse på... mulig jeg utsetter det til neste uke.. vet ikke helt jeg.. hvis ikke blir det vel en rolig dag i sofaen med innslag av tur med bikkja, lage middag og sulle litt her hjemme.. litt deppa siden første strekkmerke dukket opp igår.. nesten redd for å se meg i speilet og se at magen har eksplodert
Joda, er 100% sykemeldt. Men vi skal gjøre noen gruppeoppgaver fra studieturenEr du ikke fulltidssykemeldt?
Plan:
1. Finne ut hva jeg skal spise til frokost.. tenker kanskje jeg må lage noe pannekaker eller noe, for vi har ikke noe annet en frossent brød, og jeg er sulten
2. Begynne på brøddeig (den skal lages i tre omganger 1.korn i bløt, 2. blande i med, 3. bake ut) så den tar litt tid.
3. Gå inn til byen for å kjøpe inn til dåpsinvitasjonene. Planen er å ikke sykle, men å gå fordi baby skal ristes ut ned og ut![]()