Felles skravle 2015

Jeg er også litt skeptisk til speilet etter i går. Og føler huden sprekker mer hele tiden.. Og det klør.. Håper du slipper at det kommer så mange mer da :) Smører du med noe? Jeg smører med bio-oil, og vet ikke om jeg bare har vært heldig (enn så lenge) eller om det er pga oljen, men mine strekkmerker er faktisk ganske lyse allerede fra start. Det er hvertfall mange som sier at den oljen gjør at de fortere blekner :)
Smører ikke nei.. har ikke troa iom jeg vet at det er i underhuden det skjer.. hormonene og arv får ta skylda.. mamma var full av strekkmerker 2 mnd før fødsel sa hun.. men håper det utvikler seg sakte her iaf..

Joda, er 100% sykemeldt. Men vi skal gjøre noen gruppeoppgaver fra studieturen :) Og jeg har veldig lyst å være litt sosial med de fra jobben :) Så skal være med på personlamøtet på tirsdag også :)

SÅ du skal ut og gå i dag du ja :D Bor du langt unna byen?
Ja ser den, kan bli litt koko av å bare gå hjemme hele dagen. Godt med litt sosialt :)

Smører ikke nei.. har ikke troa iom jeg vet at det er i underhuden det skjer.. hormonene og arv får ta skylda.. mamma var full av strekkmerker 2 mnd før fødsel sa hun.. men håper det utvikler seg sakte her iaf..
Nei, om det hjelper på dannelsen av strekkmerker er jeg ikke helt overbevist om, men jeg tenkte at det skader hvertfall ikke. Men jeg syntes jeg har lest flere steder, at når man først har fått strekkmerker så hjelper den oljen på å roe huden ned så de blekner fortere. Om de er røde da. Mamma har f.eks. hatt en flekk i panna som har klødd og irritert henne lenge, og hver gang vi er sammen har hun fått smurt den med denne oljen, og det er den eneste kremen/oljen hun har prøvd som roer det området så godt.

Men strekkmerker blir jo bleke med tiden uansett, var bare om de var illrøde og du ville ha et tips som gjorde dem litt mer usynlige fortere ;) Men kan jo være det finnes andre kremer/oljer som er like gode da ;)

Nei, om det hjelper på dannelsen av strekkmerker er jeg ikke helt overbevist om, men jeg tenkte at det skader hvertfall ikke. Men jeg syntes jeg har lest flere steder, at når man først har fått strekkmerker så hjelper den oljen på å roe huden ned så de blekner fortere. Om de er røde da. Mamma har f.eks. hatt en flekk i panna som har klødd og irritert henne lenge, og hver gang vi er sammen har hun fått smurt den med denne oljen, og det er den eneste kremen/oljen hun har prøvd som roer det området så godt.
Ok.. skal huske på det.. ikke rødt enda her.. bare litt blankt på en måte.. synes nesten ikke, men redd for at det blir mange fler.. klør heller ikke eller noe..

Ok.. skal huske på det.. ikke rødt enda her.. bare litt blankt på en måte.. synes nesten ikke, men redd for at det blir mange fler.. klør heller ikke eller noe..
Så er vi nok i samme båt. Her tror jeg kløen er psykisk :P

Joda, er 100% sykemeldt. Men vi skal gjøre noen gruppeoppgaver fra studieturen :) Og jeg har veldig lyst å være litt sosial med de fra jobben :) Så skal være med på personlamøtet på tirsdag også :)

SÅ du skal ut og gå i dag du ja :D Bor du langt unna byen?
Tja 2-2,5 km. Og i strålende sol blir det sikkert en god tur :D

Litt lenger enn jeg hadde gått på termindato tror jeg. Men med mobil går det vel bra
Men her er det ingen tegn til noe altså, og kroppen er jo i så fin form.. Mobilen skal med, og i verste tilfelle (eller beste??) kan jeg jo finne meg en taxi :P

God morgen! Nå sitter jeg å drikker en kopp kakao og ser slutten av fødeavd. Så skal det ryddes og pakkes bort en del ting..

Back
Topp