Felles skravle 2015

Vis vedlegget 108432

Syntes dette er en fin sommerfarge :)
Jeg hadde no ala i sommer.. dvs lyse striper, så lignet veldig.. men nå forrige uke var jeg så lei, at jeg fikk mamma til å farge det til min naturlige farge (brunt).. jeg burde egentlig ikke farge håret siden jeg drar til frisøren kanskje en gang i året :-P og liker ikke ettervekst..

Jeg hadde no ala i sommer.. dvs lyse striper, så lignet veldig.. men nå forrige uke var jeg så lei, at jeg fikk mamma til å farge det til min naturlige farge (brunt).. jeg burde egentlig ikke farge håret siden jeg drar til frisøren kanskje en gang i året :-P og liker ikke ettervekst..

Haha, her er svigemor frisør, er sikkert innom 1 gang i mnd blitt skikkelig bortskjemt :p

Hehe :p Ser det for meg. Der står han og dytter lile innover :p haha
Han syntes jo bare det er morsomt. "Åh, der sparket han!!!", sier han forbauset, som om jeg liksom ikke merket det selv. Eh, ja, det var jo liksom derfor jeg plasserte hånden din på magen min, så du kunne merke at han er bananas. Jeg er jo så vant til det, så tenker ikke så mye over bevegelsene, med mindre det er som i kveld da, hvor han prøvde seg ut gjennom magen..

Noen som ser på brennpunkt i dag!?
Skremmende hvordan penger kan styre hva vi kjøper i butikkene! :O

noen som har det! :p

Ja, klager ikke på det :p betaler aldri for annet enn hva det koster henne å feks sette farge i håret så ikke rart jeg vanker der ofte :D er som regel også tester for alt nye produkter! Haha helt greit for meg :D

Men du skulle sett blikket hennes første gang samboer tok med med meg hjem til henne og jeg sto der med verdens mest slitte hår :D

Back
Topp