Det gjer eg ogkva shoppar du?
og så ser eg på biggest loser Norge
![]()
akkurat nå ser jeg på forskjellig på miinto.no siden de har 20% nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjer eg ogkva shoppar du?
og så ser eg på biggest loser Norge
![]()
Driv og leiter etter litt badeleikerakkurat nå ser jeg på forskjellig på miinto.no siden de har 20% nåenn du? sitter å ser ncsi jeg
![]()
Ligger strak ut på sofaen... trøtt og sliten. Blir nok tidlig i seng i dag (tror jeg)hei! hva dere holder på med da? jeg nett shopper/ser litt![]()
Blir nok tidlig i seng her også. Ligger å gjesperLigger strak ut på sofaen... trøtt og sliten. Blir nok tidlig i seng i dag (tror jeg)![]()
Ligger strak ut på sofaen... trøtt og sliten. Blir nok tidlig i seng i dag (tror jeg)![]()
Du må ligge på lading du nåBlir nok tidlig i seng her også. Ligger å gjesper![]()
Den trøttheten skal jo liksom gå over.... men neidaer det egentlig hver dag her.. men tenkte jeg skulle holde meg litt våken enda![]()
Plommer er nice daHa, og der kom jeg på at jeg har plommer liggende på kjøkkenbenken.. *løpe ut å hente plommer*![]()
Det du ikke gjør i dag kan jo gjøres i morgenSøren, har helt glemt det tøyet som skulle brettes, tror jeg er mester på å utsette kjedelige oppgaver..! Opp og hopp, så bretter jeg litt tøy - og så blir det straks sengetid![]()
Jeg og har brettet klær i dag. Har utsatt det i dagesvisSøren, har helt glemt det tøyet som skulle brettes, tror jeg er mester på å utsette kjedelige oppgaver..! Opp og hopp, så bretter jeg litt tøy - og så blir det straks sengetid![]()
Søren, har helt glemt det tøyet som skulle brettes, tror jeg er mester på å utsette kjedelige oppgaver..! Opp og hopp, så bretter jeg litt tøy - og så blir det straks sengetid![]()
Eg elskar sumohmm....man har (lenge etter alle andre) oppdaget gleden av å se tv som ikke går på tv. Så kan man se episode etter episode. Sånt skjer når mannen introduserer meg, som egentlig har sluttet å se på tv, for tv2 sumo
Eg elskar sumodet er jo genialt
![]()
Derfor jeg liker netflix. Episode på episode - og ingen reklamehmm....man har (lenge etter alle andre) oppdaget gleden av å se tv som ikke går på tv. Så kan man se episode etter episode. Sånt skjer når mannen introduserer meg, som egentlig har sluttet å se på tv, for tv2 sumo
Bare sofasløving her og. Ser filmGod kveld jenter! Sitter og halvsløver mens jeg ser på tv.. no liv her? Eller er det bare prat om ting jeg ikke kan spise??
Derfor jeg liker netflix. Episode på episode - og ingen reklame![]()