Skoleboller igjen
Det fikk jeg lyst på nå
D har jeg spist i dag. OG kanelsnurrer OG en berlinerbolle med bringebærfyll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skoleboller igjen
Det fikk jeg lyst på nå
Hahaha som å høre detDet hadde vært teit dethaha.. Hadde vel blitt slik:
Hope91: hva skal du ha?
Mirell: hmm, vet ikke enda..
Hope91: de skolebollene ser gode ut, me da må jeg plukke ut den gule gørra i midten...
Hahaha, dårlighumor.no![]()
![]()
Guri, vært på kafé ellerD har jeg spist i dag. OG kanelsnurrer OG en berlinerbolle med bringebærfyll![]()
Også kjeeeempe lyst på det
Hvordan har du og lille Ulrik det nå?![]()
Slemminger.D har jeg spist i dag. OG kanelsnurrer OG en berlinerbolle med bringebærfyll![]()
Hehe, neiSøren! Hadde glemt jeg skulle brette tøyNei, babytøyet ligger veldig klart til den lille. Nå får han bare komme ut så blir det nok sving på babytøybrettingen
Fikk du kjøpt hemmeligvenngave?
Gratulerer1500 innlegg er skrevet denne mnd også.
Spist noe på skiven som du har savnet eller??Slemminger.
Jeg har spist 6 brødskiver.
Ulrik har det bra.
Han sover oppå puppen nå
Tusen takk, førstemann til å nå det denne mnd.Gratulererweeeee!!!
Har egentlig ikke savnet noe pålegg.Spist noe på skiven som du har savnet eller??
Effektiv du1500 innlegg er skrevet denne mnd også.
NamnamnamD har jeg spist i dag. OG kanelsnurrer OG en berlinerbolle med bringebærfyll![]()
På barselavd hvor jeg var hadde de buffet. Rom med mat og drikke stående hele tiden for de som var innlagt. Og bra utvalg og!Har egentlig ikke savnet noe pålegg.
Og utvalget i pålegg er ikke så stort her på sykehuset
Ah, så mykje godt alle har spistNamnamnam
Her har jeg spist kokkosboller![]()
Hva har du spist da?Ah, så mykje godt alle har spistblir jo heilt svolten her sjølv om eg nettopp har spiSt
![]()
Pasta bologneseHva har du spist da?![]()
Guri, vært på kafé ellerHørtes digg ut
![]()
Slemminger.
Jeg har spist 6 brødskiver.
Ulrik har det bra.
Han sover oppå puppen nå
Jeg blir også sulten.. konstant sulten i dag!Ah, så mykje godt alle har spistblir jo heilt svolten her sjølv om eg nettopp har spiSt
![]()
Det er da godt det!Pasta bologneseikkje like godt som kokosbollar, men det duger
![]()