Tøyvask- og brett er et evighetsprosjekt uten like! Man rekker først å bli ferdig før det hoper seg opp igjenbrette tøy er kjedelig, vi har mye som må brettes sammen igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøyvask- og brett er et evighetsprosjekt uten like! Man rekker først å bli ferdig før det hoper seg opp igjenbrette tøy er kjedelig, vi har mye som må brettes sammen igjen..
Så morsomtLeketeppe til lekegrinda![]()
Det er godt å høyre det er fleire som har det som ossTøyvask- og brett er et evighetsprosjekt uten like! Man rekker først å bli ferdig før det hoper seg opp igjen![]()
Hehe.. rart med det ;-) er jo ikke for seint da ;-)Så morsomtJeg har sydd lappetepper til begge niesene min.. Har vist glemt det til mitt eget barn når jeg tenker meg om.. ups
![]()
Det går egentlig bedre nå, som jeg er i perm. Det hoper seg ikke like mye opp som normalt heldigvis. Og dermed blir brettomgangene litt mindre også.. Takk og lov!Det er godt å høyre det er fleire som har det som oss![]()
Tror babynestet holder for nåHehe.. rart med det ;-) er jo ikke for seint da ;-)
Hurra og gratulerer!!!!!! Kos dere med Ulrik! Nyt tiden dere har sammen nå. <3Lille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Alt står bra til med oss begge![]()
det erhelt sant.Tøyvask- og brett er et evighetsprosjekt uten like! Man rekker først å bli ferdig før det hoper seg opp igjen![]()
Gratulerer så myeLille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Alt står bra til med oss begge![]()
Det hadde vært teit detHaha snakker vertfall ikke sammen her inne da![]()
Bretter du baby tøy?Nå er planen å lage/bake ferdig middag (piroger) og så ikke store planer.. burde fortsatt brette tøy, men det er ikke så mye i dag, så går nok fort når jeg bare starter![]()
Plukke bort vaniljekremen? Whaaaat? Det som er SÅ godt?!!Det hadde vært teit dethaha.. Hadde vel blitt slik:
Hope91: hva skal du ha?
Mirell: hmm, vet ikke enda..
Hope91: de skolebollene ser gode ut, me da må jeg plukke ut den gule gørra i midten...
Hahaha, dårlighumor.no![]()
![]()
Den tanken slo meg ogsåPlukke bort vaniljekremen? Whaaaat? Det som er SÅ godt?!!![]()
Vaniljekremen og kokosen jaDen tanken slo meg ogsåEr jo det beste med hele bollen
![]()
Plukke bort vaniljekremen? Whaaaat? Det som er SÅ godt?!!![]()
Søren! Hadde glemt jeg skulle brette tøyBretter du baby tøy?![]()
Også kjeeeempe lyst på detSkoleboller igjen
Det fikk jeg lyst på nå