Du kan jo gjetteHva skal dere i ettermiddag/kveld da folkens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo gjetteHva skal dere i ettermiddag/kveld da folkens?
Nja litt usikker på hva akurat du skal gjøre altsåDu kan jo gjette![]()
Gratulerer så mye! Nyt tiden og gutten din! Hva slags bedøvelse endte du opp med?Lille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Alt står bra til med oss begge![]()
Sy litt håper jeg.. og så tror jeg vi skal kjøre et lass på fyllingaHva skal dere i ettermiddag/kveld da folkens?
Er du ferdig med boka?Sy litt håper jeg.. og så tror jeg vi skal kjøre et lass på fyllingaikke så mye spennende.. lagt meg litt i senga for å slappe av nå
Haha snakker vertfall ikke sammen her inne daDere er rare![]()
Hærlig ! GratulererLille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Ja, leste en ferdig i morrest.. enn du?Er du ferdig med boka?
Har igjen 100 nå, var visst 250 istad..Ja, leste en ferdig i morrest.. enn du?
Det går nok fortHar igjen 100 nå, var visst 250 istad..
Du får sove litt daDet går nok fortlyst til å sove litt jeg...
skal i alle fall ligge å slappe av litt til sambo kommer hjemDu får sove litt da![]()
Her kunne vi kanskje innlosjert noen hos min svigermor, men blir nok ikke til noe. Man lukter av røyk om man er der en kveld bare :/ . Men mamma snakker om å leie et hus, så kan hun og søstrene mine bo der. Pappa forestiller jeg meg at tar inn på hotell, eller at han kommer kjørende til/fra Sverige samme dagVi hadde dåp i bygda jeg er fra, heldig vis for der hadde jeg mange leiligheter å plassere de i.
Nå er planen å lage/bake ferdig middag (piroger) og så ikke store planer.. burde fortsatt brette tøy, men det er ikke så mye i dag, så går nok fort når jeg bare starterHva skal dere i ettermiddag/kveld da folkens?
Hva syr du?Sy litt håper jeg.. og så tror jeg vi skal kjøre et lass på fyllingaikke så mye spennende.. lagt meg litt i senga for å slappe av nå
brette tøy er kjedelig, vi har mye som må brettes sammen igjen..Nå er planen å lage/bake ferdig middag (piroger) og så ikke store planer.. burde fortsatt brette tøy, men det er ikke så mye i dag, så går nok fort når jeg bare starter![]()
Gratulerer så mykjeLille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Leketeppe til lekegrindaHva syr du?
Lille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.