Felles skravle 2015

Hva skal dere i ettermiddag/kveld da folkens?
Sy litt håper jeg.. og så tror jeg vi skal kjøre et lass på fyllinga :-) ikke så mye spennende.. lagt meg litt i senga for å slappe av nå

kengubarnet stakk til en kompis, hadde ikke tid til å være hjemme han når kompisen spurte om han ville komme dit..

Vi hadde dåp i bygda jeg er fra, heldig vis for der hadde jeg mange leiligheter å plassere de i.
Her kunne vi kanskje innlosjert noen hos min svigermor, men blir nok ikke til noe. Man lukter av røyk om man er der en kveld bare :/ . Men mamma snakker om å leie et hus, så kan hun og søstrene mine bo der. Pappa forestiller jeg meg at tar inn på hotell, eller at han kommer kjørende til/fra Sverige samme dag ;) Så kjekt nok når de som kommer er godt kjent, og kan finne løsninger sammen ;)

Hva skal dere i ettermiddag/kveld da folkens?
Nå er planen å lage/bake ferdig middag (piroger) og så ikke store planer.. burde fortsatt brette tøy, men det er ikke så mye i dag, så går nok fort når jeg bare starter :P

Nå er planen å lage/bake ferdig middag (piroger) og så ikke store planer.. burde fortsatt brette tøy, men det er ikke så mye i dag, så går nok fort når jeg bare starter :p
brette tøy er kjedelig, vi har mye som må brettes sammen igjen..

Back
Topp