Det er en familiesvakhetDere er rare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en familiesvakhetDere er rare![]()
Her er det stille og rolig. Må vel snart komme i gang med å brette litt tøy, støvesuge og sånne småting. Om du har noen tips til å få baby ut, ROP ut! Termin om to dager og jeg er klar for action!Hva driver dere med i dag da jenter? Her sitter jeg å tenker ut hva jeg skal finne på for at babyen skal komme ut![]()
Vurderer å gå ut og rake i hagen, klippe frukttrær o.l. Bare litt lite ork kjenner jeg..Hva driver dere med i dag da jenter? Her sitter jeg å tenker ut hva jeg skal finne på for at babyen skal komme ut![]()
Gå så mange trapper du klarerHva driver dere med i dag da jenter? Her sitter jeg å tenker ut hva jeg skal finne på for at babyen skal komme ut![]()
Som dere da sikkert skjønner, det vil ikke komme noen liste oppdateringer fra meg de neste dagene...
Siste sjanse på 2015 er herved igang.
Positiv el test i dag, cd 12, etter fjerde kur letrozol tatt dag 3-7 (ikke 4-8 som før)
Lille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Alt står bra til med oss begge![]()
Gratulerer så mye til dereLille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Gratulerer Musemor!!!Lille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.

Gratulerer så mye! Veldig fint navn!Lille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Gratulerer her ogsåLille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Tviler på at jeg finner noe som funkerHer er det stille og rolig. Må vel snart komme i gang med å brette litt tøy, støvesuge og sånne småting. Om du har noen tips til å få baby ut, ROP ut! Termin om to dager og jeg er klar for action!![]()
Det er jo mange kjerringråd man kan prøve da.. Jeg tror bare ikke det hjelper så myeTviler på at jeg finner noe som funkergjør vel sikkert det motsatte på meg, drøyer fødsel
![]()
Dere er utrolig sosiale skjønner jeg...Søstrene sisters sitter på hver sin side av bordet å skravler på BV. hahahaha
Vi hadde dåp i bygda jeg er fra, heldig vis for der hadde jeg mange leiligheter å plassere de i.Her har alle sagt de gjerne vil komme, og må si jeg blir imponert om hele min familie kommer! Det krever jo liksom litt tid og penger når man skal reise så langt, og hotell/overnattning og det hele. Vi har maks plass til 3-4 personer her, og da blir det FULT i heimen![]()
gratulerer så mye, heldige prinsen som kom til verden på en så fin datoLille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Gratulerer så mye med lille Ulrik <3Lille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.
Lille Ulrik kom til verden for noen timer siden.
3240 stor og 50 lang.