Felles skravle 2015

Hva driver dere med i dag da jenter? Her sitter jeg å tenker ut hva jeg skal finne på for at babyen skal komme ut ;)
Her er det stille og rolig. Må vel snart komme i gang med å brette litt tøy, støvesuge og sånne småting. Om du har noen tips til å få baby ut, ROP ut! Termin om to dager og jeg er klar for action! ;)

Hva driver dere med i dag da jenter? Her sitter jeg å tenker ut hva jeg skal finne på for at babyen skal komme ut ;)
Vurderer å gå ut og rake i hagen, klippe frukttrær o.l. Bare litt lite ork kjenner jeg..

Siste sjanse på 2015 er herved igang.

Positiv el test i dag, cd 12, etter fjerde kur letrozol tatt dag 3-7 (ikke 4-8 som før)

Masse lykke til. Krysser fingrene for en liten desemberspire♡

Her er det stille og rolig. Må vel snart komme i gang med å brette litt tøy, støvesuge og sånne småting. Om du har noen tips til å få baby ut, ROP ut! Termin om to dager og jeg er klar for action! ;)
Tviler på at jeg finner noe som funker ;) gjør vel sikkert det motsatte på meg, drøyer fødsel ;)

Her har alle sagt de gjerne vil komme, og må si jeg blir imponert om hele min familie kommer! Det krever jo liksom litt tid og penger når man skal reise så langt, og hotell/overnattning og det hele. Vi har maks plass til 3-4 personer her, og da blir det FULT i heimen :p
Vi hadde dåp i bygda jeg er fra, heldig vis for der hadde jeg mange leiligheter å plassere de i.

Back
Topp