Felles skravle 2015

Jeg er opplært til å alltid låse dørene. Husker jeg ble veldig glad for det en natt jeg våknet i studieleiligheten av at en eller annen (veldig full person) prøvde å låse seg inn i leiligheten min. Hun (ganske sikker på at det var en jente) prøvde iherdig å få nøkkelen inn, lenge. Begynte å gråte og satt utenfor døren min å gråt. Uff, fikk skikkelig vondt av henne, og vurderte om jeg skulle gå ut i gangen og hjelpe henne. Hun var jo sikkert bare i feil etasje. Men klokken var tre om natten og hun hørtes ganske full ut. Ble litt redd jeg :( Så etter at hun hadde sittet å grått litt, prøvd å låse seg inn igjen, gråt litt mer, forsvant hun. Håper hun kom seg hjem til seg selv :(
Huff :/ låser alltid nå uansett om vi er hjemme eller bare bortom postkassen. Før jul våknet jeg av noen som prøvde å trykke koden på døren vår, grøss og gru. Samboeren var ikke hjemme da heller, så jeg trodde først det var han. Men etter en stund når han ikke kom så ringte jeg og hørte, da var jo han en helt annen plass. Han fortet seg hjem iallefall, jeg var livredd!
Fælt at hun gråt da :/ men med fulle folk har jeg lært at det er best å bare la være :/

Det derre fjaset imellom er så kleint og lite morsomt!! Blæ!!

Huff :/ låser alltid nå uansett om vi er hjemme eller bare bortom postkassen. Før jul våknet jeg av noen som prøvde å trykke koden på døren vår, grøss og gru. Samboeren var ikke hjemme da heller, så jeg trodde først det var han. Men etter en stund når han ikke kom så ringte jeg og hørte, da var jo han en helt annen plass. Han fortet seg hjem iallefall, jeg var livredd!
Fælt at hun gråt da :/ men med fulle folk har jeg lært at det er best å bare la være :/
Det er nettopp den siste settingen din der, som gjorde jeg ikke turte åpne døren. Var veldig i tvil, for hun virket jo ikke farlig, men turte ikke :(

Hvor lang kode er det på låsen? Har aldri hørt om sånn lås før, må da være kjekt å kunne sjekke den om man er vekk, og så slipper man å drasse rundt på nøkkelen liksom. Men skummelt at noen prøver å komme inn.. Æsj, får helt vondt av å tenke på det faktisk..

Vi har også noen naboer som er ekstrem med å smelle i dører!
Her tror jeg vi er naboen som smeller med døren. Blir ofte overrasket når jeg lukker døren til vår leilighet, for syntes ofte det kommer et smell.. Lurere på når jeg lærer å lukke den stille og rolig liksom, har bare bodd her i to år :P

Vi har også noen naboer som er ekstrem med å smelle i dører!
De siste dagene har vært helt ekstreme -.- høres ut som om det er døren her som slår, og om nettene tramper de så hardt at det høres ut som om det er folk som går oppe hos oss. GLEDER meg til september! Da er det hevn med barnegråt altså, mohaha :p

Det er nettopp den siste settingen din der, som gjorde jeg ikke turte åpne døren. Var veldig i tvil, for hun virket jo ikke farlig, men turte ikke :(

Hvor lang kode er det på låsen? Har aldri hørt om sånn lås før, må da være kjekt å kunne sjekke den om man er vekk, og så slipper man å drasse rundt på nøkkelen liksom. Men skummelt at noen prøver å komme inn.. Æsj, får helt vondt av å tenke på det faktisk..
Ja de kan være kjempe farlige selv om de ikke virker slik, har sett litt for mye når jeg var yngre så jeg skygger banen med mindre jeg kjenner dem jeg altså.
Det er minimum 6 siffer, vi har alarm og kodelås fra verisure så alt går på samme app. Veldig greit :) føler du noen ser på når du slår koden så kan du slå 3 random siffer før og etter koden din så det er også veldig greit, og man må avslutte med stjerne da. Så får jeg notification på mobilen når det blir låst opp/låst. Veldig fornøyd med den altså :)

Back
Topp