Felles skravle 2015

Oppdatering kl 18:24

1. Beckymams 1.340
2. Kengu 1.312
4. lizzed 1.114
5. Babydilla123 1.077
6. m&m mini 1.074
7. Mirell 1.045
9. Lady_Z 958
11. Sara 795
15. ALN89 769
17. Hope91 724
20. olivia90 657
22. EJ 605
24. Lilleblomst_15 587
25. Musemor med to små og en i magen 558
26. Jump 526

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 677 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Stille og rolig kravler jeg oppover :D

Manglar 77 innlegg for å nå dagens mål...
Jeg har nådd dagens kvote, men med tanke på at jeg kanskje snart føder er det bare å skravle om jeg skal ha en sjans i havet for å rekke 1500 :p Hvordan går det med dine 77?

Fjoooo døren var låst og vinduet igjen :D !!!
Godt å høre! Det er så ekkelt å være alene hjemme når det er sånne ting! Huske jeg i en periode kunne høre lyder på kjøkkenet, og endte alltid med å lukke døra og vente til kjæresten kom hjem, hvor det ikke var noe/noen der inne. Trodde jeg holdt på å bli gal. Helt til jeg en dag hørte lyden mens jeg lagde mat. Det var rett og slett småfugler som fløy inn i den luftutsugertingen over komfyren, fordi gitteret hadde falt vekk. Så jeg hørte fugle-flaksing inne i den vifte tingen. Godt å vite man ikke var gal, og godt å bo til leie hvor vaktmesteren bare skal fikse tingene fort som fy!

Godt å høre! Det er så ekkelt å være alene hjemme når det er sånne ting! Huske jeg i en periode kunne høre lyder på kjøkkenet, og endte alltid med å lukke døra og vente til kjæresten kom hjem, hvor det ikke var noe/noen der inne. Trodde jeg holdt på å bli gal. Helt til jeg en dag hørte lyden mens jeg lagde mat. Det var rett og slett småfugler som fløy inn i den luftutsugertingen over komfyren, fordi gitteret hadde falt vekk. Så jeg hørte fugle-flaksing inne i den vifte tingen. Godt å vite man ikke var gal, og godt å bo til leie hvor vaktmesteren bare skal fikse tingene fort som fy!
Huff kjenner til den, var slikt når vi flyttet inn her bare de bodde i en ventil på veggen. Fuglene altså :p da er svigerfar gull verdt altså ♡
Jeg har helt panikk for ulåste dører når jeg er alene hjemme, første leiligheten hvor jeg bodde alene.. der låste jeg ikke døren for å si det slik, og plutselig stod en narkoman i stuen min!!!! Heldigvis var jeg nettopp blitt sammen med samboeren og han var hjemme på perm og fikk han ut. Men det sitter godt i enda altså :/!

Hihi.. husker jeg alltid måtte snakke med noen på telefonen når jeg gikk ute på kvelden alene før :-)
Slik var jeg også før, men da bodde vi på landet og jeg var kjempe mørkeredd og overbevist om at det var folk i skogen :p ikke kjekt med 600m privatvei inn til huset helt uti ingenmannsland altså.. men det gikk heldigvis over da :p :)

Huff kjenner til den, var slikt når vi flyttet inn her bare de bodde i en ventil på veggen. Fuglene altså :p da er svigerfar gull verdt altså ♡
Jeg har helt panikk for ulåste dører når jeg er alene hjemme, første leiligheten hvor jeg bodde alene.. der låste jeg ikke døren for å si det slik, og plutselig stod en narkoman i stuen min!!!! Heldigvis var jeg nettopp blitt sammen med samboeren og han var hjemme på perm og fikk han ut. Men det sitter godt i enda altså :/!
Wæææ.. så ekkelt.. låser aldri døra jeg.. men har aldri bodd i oslo eller annen storby heller da

Back
Topp