Jada nå er blæren tømt og nervene roet, dumme naboen som smeller med døren ikveld vistUff... Det er ikke gøyhåper det gikk bra og at du kom deg på do
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada nå er blæren tømt og nervene roet, dumme naboen som smeller med døren ikveld vistUff... Det er ikke gøyhåper det gikk bra og at du kom deg på do
![]()
Hurra! Og eg slepp å ringe til politiet. Hadde følt meg litt dum når eg ikkje veit kvar eg skulle ha sendt deiFjoooo døren var låst og vinduet igjen!!!
Stille og rolig kravler jeg oppoverOppdatering kl 18:24
1. Beckymams 1.340
2. Kengu 1.312
4. lizzed 1.114
5. Babydilla123 1.077
6. m&m mini 1.074
7. Mirell 1.045
9. Lady_Z 958
11. Sara 795
15. ALN89 769
17. Hope91 724
20. olivia90 657
22. EJ 605
24. Lilleblomst_15 587
25. Musemor med to små og en i magen 558
26. Jump 526
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 677 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Jeg har nådd dagens kvote, men med tanke på at jeg kanskje snart føder er det bare å skravle om jeg skal ha en sjans i havet for å rekke 1500Manglar 77 innlegg for å nå dagens mål...
Haha ja det var det daHurra! Og eg slepp å ringe til politiet. Hadde følt meg litt dum når eg ikkje veit kvar eg skulle ha sendt dei![]()
MannfolkHaha ja det var det dasamboeren fikk meldinger for å si det slik, og fikk bare Hahahaha tilbake.. kremt
![]()
Nei de gjør ikke det! Han har god underholdning av og tilMannfolkskjønne ingenting dei
![]()
Godt å høre! Det er så ekkelt å være alene hjemme når det er sånne ting! Huske jeg i en periode kunne høre lyder på kjøkkenet, og endte alltid med å lukke døra og vente til kjæresten kom hjem, hvor det ikke var noe/noen der inne. Trodde jeg holdt på å bli gal. Helt til jeg en dag hørte lyden mens jeg lagde mat. Det var rett og slett småfugler som fløy inn i den luftutsugertingen over komfyren, fordi gitteret hadde falt vekk. Så jeg hørte fugle-flaksing inne i den vifte tingen. Godt å vite man ikke var gal, og godt å bo til leie hvor vaktmesteren bare skal fikse tingene fort som fy!Fjoooo døren var låst og vinduet igjen!!!
Sikkert kjekt for han detNei de gjør ikke det! Han har god underholdning av og tilhaha
Ja, synes det er ganske underholdendeHmm. Var det morsomt?
Nei han er på julebord med senteret han jobber på, så han har jo drukket i tillegg.. så han satt sikkert å lo når han leste meldingeneSikkert kjekt for han deter han på jobb eller?
Hihi.. husker jeg alltid måtte snakke med noen på telefonen når jeg gikk ute på kvelden alene førFjoooo døren var låst og vinduet igjen!!!
Eh, julebord i mars?Nei han er på julebord med senteret han jobber på, så han har jo drukket i tillegg.. så han satt sikkert å lo når han leste meldingene![]()
Huff kjenner til den, var slikt når vi flyttet inn her bare de bodde i en ventil på veggen. Fuglene altsåGodt å høre! Det er så ekkelt å være alene hjemme når det er sånne ting! Huske jeg i en periode kunne høre lyder på kjøkkenet, og endte alltid med å lukke døra og vente til kjæresten kom hjem, hvor det ikke var noe/noen der inne. Trodde jeg holdt på å bli gal. Helt til jeg en dag hørte lyden mens jeg lagde mat. Det var rett og slett småfugler som fløy inn i den luftutsugertingen over komfyren, fordi gitteret hadde falt vekk. Så jeg hørte fugle-flaksing inne i den vifte tingen. Godt å vite man ikke var gal, og godt å bo til leie hvor vaktmesteren bare skal fikse tingene fort som fy!
Sambo heier på den.. skrudde over nettoppHahaha så sykt morsomt med den stekt pizza sangen, verste er jo at den er ganske catchy![]()
Slik var jeg også før, men da bodde vi på landet og jeg var kjempe mørkeredd og overbevist om at det var folk i skogenHihi.. husker jeg alltid måtte snakke med noen på telefonen når jeg gikk ute på kvelden alene før![]()
Slik er det å jobbe på senterEh, julebord i mars?
Wæææ.. så ekkelt.. låser aldri døra jeg.. men har aldri bodd i oslo eller annen storby heller daHuff kjenner til den, var slikt når vi flyttet inn her bare de bodde i en ventil på veggen. Fuglene altsåda er svigerfar gull verdt altså ♡
Jeg har helt panikk for ulåste dører når jeg er alene hjemme, første leiligheten hvor jeg bodde alene.. der låste jeg ikke døren for å si det slik, og plutselig stod en narkoman i stuen min!!!! Heldigvis var jeg nettopp blitt sammen med samboeren og han var hjemme på perm og fikk han ut. Men det sitter godt i enda altså :/!
Haha min også sa han heiet på denSambo heier på den.. skrudde over nettopp