Det går nok fint <3 Blir deilig å få slappe av littSnart sender jeg avgårde lille snupp og ser henne ikke før på søndaggruer meg, men skal bli veldig deilig og
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går nok fint <3 Blir deilig å få slappe av littSnart sender jeg avgårde lille snupp og ser henne ikke før på søndaggruer meg, men skal bli veldig deilig og
![]()
Er trilleturene jeg virkelig har gledet meg til!så utrolig herlig<3 gleder meg sånn til jeg også har en liten å trille på
![]()
Skal du noe spesielt siden du har barnepass?Nå er ungen sendt avgårde og jeg sitter å griner.. Savner gullet mitt <3 får skylde på hormoner..
Hehe samme opplæringen her, men samboeren tar mesteparten nå daPappa sa at skulle man ha førerkort så måtte man kunne skifte dekk selv, skifte lyspærer, vaske bilen ordentlig, fylle luft i dekkene osv.
MEN, etter at jeg ble samboer så er d mannen som tar d. Men jeg kan d![]()
HuffNå er ungen sendt avgårde og jeg sitter å griner.. Savner gullet mitt <3 får skylde på hormoner..
Skifte dekk er jo ikke vanskeligHar ikke begynt å øvelseskjøre enda jeg, men kan heller ikke skifte dekk da, så kan jo bruke det som unnskyldning kanskje![]()
Det er helt klart, men mye som står på taperen i morgen... Får lade opp i kveldDet går nok fint <3 Blir deilig å få slappe av litt![]()
Har gått over, men savner henne joHuffFår håpe det går/er gått over? :/
Å så kjektBaker horn!
Skal feire bursdagen min i morgen![]()
Å for et fint navn <3 gleder meg sånn til babyen kommer her også, men sååå lenge igjenHun gjør nok det! Ikke sett noe så skjønt i mitt liv <3 er så stolt! Tenk at hun har bodd inne i meg!
Det skjønner jeg veldig godt ♡ Eller jeg har jo ikke barn enda, så savnet er nok større enn jeg kan forestille meg nå kanskjeDet er helt klart, men mye som står på taperen i morgen... Får lade opp i kveld
Har gått over, men savner henne jo<3
Godt å høre at han tar vare på degEndelig hjemme
Nå er det helg, og mannens plan er visstnok å gjøre det han kan for å få meg til å ta det med ro og få slappet av![]()
Det høres da ut som en god planEndelig hjemme
Nå er det helg, og mannens plan er visstnok å gjøre det han kan for å få meg til å ta det med ro og få slappet av![]()
Godt å høre at han tar vare på deg![]()
Det høres da ut som en god plan![]()
Så da blir det en helg med bare kos! :-DJammen, jammen, jammen...
Jeg har planer om å gjøre så mye i helgen.....
Nei vent nå litt, jeg var jo ferdig med det meste, og den handle turen jeg hadde tenkt å ta på Plantasjen fikk jeg gjort før i dag![]()
Vis vedlegget 107927
Noen som har noen kloke ord om at Symfysemålet mitt har fyki opp sånn?
Legen likte det ikke, og skal tilbake om 3 uker men det er jo lenge til...
Samme person som har satt kryss hver gang?Vis vedlegget 107927
Noen som har noen kloke ord om at Symfysemålet mitt har fyki opp sånn?
Legen likte det ikke, og skal tilbake om 3 uker men det er jo lenge til...
Samme person som har satt kryss hver gang?