Felles skravle 2015

Jepp - man bør kunne det.. jeg er litt utålmodig, så ofte tar jeg det selv :-P sambo kan være litt treig.. og så har vi to biler, så da kan vi ta en hver :-)

Da er du flinkere enn meg ;) Jeg kan, skulle noe skje, men mannen gjør d vanligvis.

Husker jeg måtte skifte lyspære i frontlykta på første bilen min. Pappa ga meg pæra og sa at jeg ikke kunne ta på glasset på pæra og beskjed om å skifte.

Så stod han og onkelen min på verandaen og titta på og småflira mens jeg prøvde meg frem :p

Alt for mange :p laget har to kamper i gruppespillet i NM og jeg bør egentlig se på minst en. Må handle noe Mammaklær/ klær som passer for jeg skal i bursdag på kvelden :p får se hva jeg faktisk ender opp med å gjøre :p

Dere da? :)
Her er det ikke mange planene :p Jeg skal se grand prix iallefall, og nyte kvelden alene hjemme imorgen :p Samboeren skal på senterfest med senteret han jobber på, så de skal ha et lite vors her før det :)
Tillater været det blir det grilling på dagen da, noe jeg har gledet meg til lenge :) Elsker grillmat :D

Og idag jobber samboeren sent, så jeg får snart begynne på maten så den nesten er ferdig til han kommer hjem :)

Da er du flinkere enn meg ;) Jeg kan, skulle noe skje, men mannen gjør d vanligvis.

Husker jeg måtte skifte lyspære i frontlykta på første bilen min. Pappa ga meg pæra og sa at jeg ikke kunne ta på glasset på pæra og beskjed om å skifte.

Så stod han og onkelen min på verandaen og titta på og småflira mens jeg prøvde meg frem :p
Det synes jeg ikke var særlig snilt da! Menmen.. folk lærer (bort) på ulike måter!

Her er det ikke mange planene :p Jeg skal se grand prix iallefall, og nyte kvelden alene hjemme imorgen :p Samboeren skal på senterfest med senteret han jobber på, så de skal ha et lite vors her før det :)
Tillater været det blir det grilling på dagen da, noe jeg har gledet meg til lenge :) Elsker grillmat :D

Og idag jobber samboeren sent, så jeg får snart begynne på maten så den nesten er ferdig til han kommer hjem :)
Her ligger jeg på sofaen.. sambo sa han skulle lage taco til kl 19, men har fortsatt ikke begynt... vurderer å gjøre det selv nå snart!

Her ligger jeg på sofaen.. sambo sa han skulle lage taco til kl 19, men har fortsatt ikke begynt... vurderer å gjøre det selv nå snart!
sikkert like greit å lage selv, eller iallefall begynne så han tar hintet. Her blir det kalkunbryst, mmmm <3 :D

sikkert like greit å lage selv, eller iallefall begynne så han tar hintet. Her blir det kalkunbryst, mmmm <3 :D
Høres godt ut.. jeg kjøpte inn til både taco og pai.. pai må jeg lage og taco kan han lage.. han valgte taco, så da blir det pai imorra.. :-)

Da var årets første grilling unnagjort :D Og det var fantastisk :D Men fant ikke flint steik i butikken da :( og det var det jeg ville ha... men mammaen min har kjøpt det til grilling på Søndag :D JUHU!
Gleder meg til grilling her også, så kos å være ute hele dagen iog lage mat mens ungene løper rundt :)

Høres godt ut.. jeg kjøpte inn til både taco og pai.. pai må jeg lage og taco kan han lage.. han valgte taco, så da blir det pai imorra.. :)
å det hørtes godt ut :) aldri prøvd meg på pai, men det høres jo kjempe godt ut :) her ble det fryseboksmiddag idag, handlet litt forskjellig når vi var i sverige for litt siden :p så greit å få brukt det før det har ligget for lenge også :)

Da er det straks mat her.. jeg stekte kjøttdeig, så kom sambo og gjorde resten :-D

Back
Topp