Felles skravle 2015

Nei så kjipt! Men liker at du selv kan skifte dekk, vi er en utdøende rase.. Eller, det er hvertfall mange jenter på min alder som ikke kan selv. Der er det pappa/kjæreste eller verksted som fikser dekkskifte.
Hihi.. denne gang var det verkstedet siden de har skiftet dekk på felgen (punktert) og jeg var der for å hente det.. men pleier å ta den ene bilen selv.. men med bekkenløsning, nedpress, en stor mage i veien så tar jeg ikke på meg den jobben for tiden ;-) ;-)

får lete da, kan ikke ringe å høre heller........ Jeg jobber i kommunen, heheh. Kan ikke røpe noe enda :p Men hvem er de? manuellterapeuten? :) Så jeg slipper henvisning, bare ringer jeg da eller??
hvis du ringer direkte til fysio så har de taushetsplikt da..!! Hvis du ikke finner det kan jeg gjøre det for deg.. hvis du sier hvor du bor.. er fysio selv, så derfor jeg vet litt om dette :-)

Da jeg var 20 var jeg student, i avstandsforhold og ikke klar for barn.. du har kommet langt da :)
Hihi. Jeg har vært klar gaanske lenge! Vært sammen med bf i 3 år og 1 mnd, og bodd sammen siden Mai 2014 :) Har forsåvidt "bodd" hos han alle årene vi har vært sammen og, haha :)
Har prøvd siden august, og ble gravid i pp2, men mistet i september :/ Men denne gang ser det ut som alt skal gå bra, har vært å sett på lille bønna også, alt fint :) :Heartred

Jeg hadde ikke blitt sammen med exen engang jeg når jeg var 20. 22 møtte jeg min mann. 27 fridde han, 28 giftet vi oss, 29 fikk første barn. Andre barn var jeg 31, og nå er jeg altså 35.

Hihi. Jeg har vært klar gaanske lenge! Vært sammen med bf i 3 år og 1 mnd, og bodd sammen siden Mai 2014 :) Har forsåvidt "bodd" hos han alle årene vi har vært sammen og, haha :)
Har prøvd siden august, og ble gravid i pp2, men mistet i september :/ Men denne gang ser det ut som alt skal gå bra, har vært å sett på lille bønna også, alt fint :) :Heartred
Jeg var "klar" trodde jeg, men eksen var ikke riktig mann ;-) møtte sambo for 6 år siden ca og bodd sammen i 5,5 :-) han trengte 3 år på å bli klar og vi brukte 2 år før spira satt.. :-) må nå blir det snart!

Snart sender jeg avgårde lille snupp og ser henne ikke før på søndag :o gruer meg, men skal bli veldig deilig og ;)

Hihi.. denne gang var det verkstedet siden de har skiftet dekk på felgen (punktert) og jeg var der for å hente det.. men pleier å ta den ene bilen selv.. men med bekkenløsning, nedpress, en stor mage i veien så tar jeg ikke på meg den jobben for tiden ;-) ;-)

Pappa sa at skulle man ha førerkort så måtte man kunne skifte dekk selv, skifte lyspærer, vaske bilen ordentlig, fylle luft i dekkene osv.

MEN, etter at jeg ble samboer så er d mannen som tar d. Men jeg kan d :)

Pappa sa at skulle man ha førerkort så måtte man kunne skifte dekk selv, skifte lyspærer, vaske bilen ordentlig, fylle luft i dekkene osv.

MEN, etter at jeg ble samboer så er d mannen som tar d. Men jeg kan d :)
Jepp - man bør kunne det.. jeg er litt utålmodig, så ofte tar jeg det selv :-P sambo kan være litt treig.. og så har vi to biler, så da kan vi ta en hver :-)

Heihei jenter! Ser dere har fått skravlet litt i dag også, men nå er det jo fredag ettermiddag og kanskje litt stille?
Jeg har jeg hatt skikkelig sovedag i dag..Driver visst og lader opp! Hadde "bestilt" fødsel i dag, men det skjer visst ikke. Jaja, fortsatt en uke til termin, så har ikke noe å syte for :P

Heihei jenter! Ser dere har fått skravlet litt i dag også, men nå er det jo fredag ettermiddag og kanskje litt stille?
Jeg har jeg hatt skikkelig sovedag i dag..Driver visst og lader opp! Hadde "bestilt" fødsel i dag, men det skjer visst ikke. Jaja, fortsatt en uke til termin, så har ikke noe å syte for :P
Deilig å få sove da.. her klarer jeg ikke sove på dagen uansett hvor sliten og trøtt jeg er..! Sambo er ikke hjemme enda, men kommer vel snart.. så da blir det litt stille fra meg tenker jeg.. prøver å ikke sitte for mye på mobilen når han er hjemme..

Deilig å få sove da.. her klarer jeg ikke sove på dagen uansett hvor sliten og trøtt jeg er..! Sambo er ikke hjemme enda, men kommer vel snart.. så da blir det litt stille fra meg tenker jeg.. prøver å ikke sitte for mye på mobilen når han er hjemme..
Nei, det er jo kjekt å være litt sammen uten telefonene :) Men noen ganger blir det til likevel. Greit å være bevisst på det noen ganger i alle fall.

Nei, det er jo kjekt å være litt sammen uten telefonene :) Men noen ganger blir det til likevel. Greit å være bevisst på det noen ganger i alle fall.
Litt blir det, men mye mindre enn når jeg er alene

Nå er ungen sendt avgårde og jeg sitter å griner.. Savner gullet mitt <3 får skylde på hormoner..

Haha, nei dekkskifte og bekkenløsning høres ut som en særdeles dårlig kombinasjon :P

Back
Topp