Jaa, deet vet jegEller så kan du snu på det.
Til å være på et baby forum er du egentlig ganske ung![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, deet vet jegEller så kan du snu på det.
Til å være på et baby forum er du egentlig ganske ung![]()
Hihi.. denne gang var det verkstedet siden de har skiftet dekk på felgen (punktert) og jeg var der for å hente det.. men pleier å ta den ene bilen selv.. men med bekkenløsning, nedpress, en stor mage i veien så tar jeg ikke på meg den jobben for tiden ;-) ;-)Nei så kjipt! Men liker at du selv kan skifte dekk, vi er en utdøende rase.. Eller, det er hvertfall mange jenter på min alder som ikke kan selv. Der er det pappa/kjæreste eller verksted som fikser dekkskifte.
Når er det du blir 20?Jaa, deet vet jeghihi.
Jaa, greit å starte tidlig, hahaMen nå venter du jo barn! En helt fantastisk omveltning i livet (har jeg hørt) og neste del av livet blir bare bedre! Masse å se frem til :-D

10 aprilNår er det du blir 20?
hvis du ringer direkte til fysio så har de taushetsplikt da..!! Hvis du ikke finner det kan jeg gjøre det for deg.. hvis du sier hvor du bor.. er fysio selv, så derfor jeg vet litt om dettefår lete da, kan ikke ringe å høre heller........ Jeg jobber i kommunen, heheh. Kan ikke røpe noe endaMen hvem er de? manuellterapeuten?
Så jeg slipper henvisning, bare ringer jeg da eller??
Da jeg var 20 var jeg student, i avstandsforhold og ikke klar for barn.. du har kommet langt daJaa, greit å starte tidlig, haha(lille spire er planlagt)
![]()
Hihi. Jeg har vært klar gaanske lenge! Vært sammen med bf i 3 år og 1 mnd, og bodd sammen siden Mai 2014Da jeg var 20 var jeg student, i avstandsforhold og ikke klar for barn.. du har kommet langt da![]()

Jeg var "klar" trodde jeg, men eksen var ikke riktig mann ;-) møtte sambo for 6 år siden ca og bodd sammen i 5,5Hihi. Jeg har vært klar gaanske lenge! Vært sammen med bf i 3 år og 1 mnd, og bodd sammen siden Mai 2014Har forsåvidt "bodd" hos han alle årene vi har vært sammen og, haha
![]()
Har prøvd siden august, og ble gravid i pp2, men mistet i september :/ Men denne gang ser det ut som alt skal gå bra, har vært å sett på lille bønna også, alt fint![]()
![]()
Hihi.. denne gang var det verkstedet siden de har skiftet dekk på felgen (punktert) og jeg var der for å hente det.. men pleier å ta den ene bilen selv.. men med bekkenløsning, nedpress, en stor mage i veien så tar jeg ikke på meg den jobben for tiden ;-) ;-)
Jepp - man bør kunne det.. jeg er litt utålmodig, så ofte tar jeg det selvPappa sa at skulle man ha førerkort så måtte man kunne skifte dekk selv, skifte lyspærer, vaske bilen ordentlig, fylle luft i dekkene osv.
MEN, etter at jeg ble samboer så er d mannen som tar d. Men jeg kan d![]()
Deilig å få sove da.. her klarer jeg ikke sove på dagen uansett hvor sliten og trøtt jeg er..! Sambo er ikke hjemme enda, men kommer vel snart.. så da blir det litt stille fra meg tenker jeg.. prøver å ikke sitte for mye på mobilen når han er hjemme..Heihei jenter! Ser dere har fått skravlet litt i dag også, men nå er det jo fredag ettermiddag og kanskje litt stille?
Jeg har jeg hatt skikkelig sovedag i dag..Driver visst og lader opp! Hadde "bestilt" fødsel i dag, men det skjer visst ikke. Jaja, fortsatt en uke til termin, så har ikke noe å syte for![]()
Nei, det er jo kjekt å være litt sammen uten telefoneneDeilig å få sove da.. her klarer jeg ikke sove på dagen uansett hvor sliten og trøtt jeg er..! Sambo er ikke hjemme enda, men kommer vel snart.. så da blir det litt stille fra meg tenker jeg.. prøver å ikke sitte for mye på mobilen når han er hjemme..
Litt blir det, men mye mindre enn når jeg er aleneNei, det er jo kjekt å være litt sammen uten telefoneneMen noen ganger blir det til likevel. Greit å være bevisst på det noen ganger i alle fall.
Haha, nei dekkskifte og bekkenløsning høres ut som en særdeles dårlig kombinasjonHihi.. denne gang var det verkstedet siden de har skiftet dekk på felgen (punktert) og jeg var der for å hente det.. men pleier å ta den ene bilen selv.. men med bekkenløsning, nedpress, en stor mage i veien så tar jeg ikke på meg den jobben for tiden ;-) ;-)