Felles skravle 2015

Må ha noe å fordrive tiden med frem til han popper ut! Og så lever jeg med et lite håp om å nå de 1500 innleggene - om han ikke kommer av seg selv med det første :P

De 1500 innlegga er mer krevende å nå enn forventa altså. Ihvertfall med en liten snuppe..

De 1500 innlegga er mer krevende å nå enn forventa altså. Ihvertfall med en liten snuppe..
Men det er jo nettopp det, er jo ingen tegn til at det er NOE på gang her.. så om han ikke kommer før helt på slutten er det kanskje håp :P

Er det ikke typisk.
Er ute i god tid, men parkeringsplass, det er vanskelig det.
Ender opp med å ringe mannen som kjører meg opp fra jobben slik at jeg slipper å lete mer.

Må bare fortelle dere en liten søt historie.

Nå har jeg den siste tiden skrevet om alle de forskjellige tingene jeg har gjort her hjemme.
Alt fra en grundig opprydning nede til leker ut av stuen og lage lekestue opp.

Vel var mer eller mindre ferdig i går, og i morges fikk vi resultater.
Frøkna på 3 kom ned i stuen og løp rundt på al den gode plassen.
Dro med seg storebror, opp og ned trappen.
Forteller henne at nå må hun roe seg ned for hun må spise frokost før hun skal i barnehagen.
Da er hun brått "syk", og gir klar beskjed om at hun må være hjemme og leker her.
Det har hun aldri funnet på å si før..
Haha så søtt ❤ ❤

D var godt da! Hva skjer nå da? Bare gå å vente?
Hva som skjer nå.
Vel, har litt tid å slå i hjel før jeg henter mann og barn.
Har vært en liten tur på Plantasjene, tenker å få bilen vasket og handle litt mat, men det er kanskje ikke den informasjonen du er på jakt etter :P

Skal innom fastlegen på mandag med ny urinprøve og sjekke BT på nytt så tar vi det fra der.

Da ligger jeg utslitt på sofaen etter en liten tur ut for å få skiftet dekk på bilen (punktert), en 20 min tur i skogen med vofsen og en tur på matbutikken.. :-( og jeg som egentlig skal rydde og støvsuge idag da! :-/

Back
Topp