Har sterke meninger på denne H&M tråden.....Hva har du krangla om i dag, da?
Er ikke direkte krangling, men sikkert en del som mener jeg drar den litt for langt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sterke meninger på denne H&M tråden.....Hva har du krangla om i dag, da?
*snike inn på generelt å oppdatere seg*Har sterke meninger på denne H&M tråden.....
Er ikke direkte krangling, men sikkert en del som mener jeg drar den litt for langt
Jeg bare brenner litt for akkurat det der, og syns det er litt naivt når folk bare svarer "jammen hva med stakkars meg"*snike inn på generelt å oppdatere seg*
God bedring til hodet.God morgen jenter.
Her har man vært våken siden kl 4, har hei dundrende hodepine og startet dagen med å "krangle" på generelt![]()
Å jo da.God bedring til hodet.
Må ikke krangle på generelt![]()
Hehe.. tvillinger da, så de pleier jo å komme litt tidligereGod morgen
Det er dårlig kø-kultur!Liker ikke
![]()
Det hjelper ikke på det faktum at jeg har fem dager til termin og gjerne vil føde NÅ!Hehe.. tvillinger da, så de pleier jo å komme litt tidligere![]()
Er visst i den tråden der jeg ogsåÅ jo da.
Akkurat nå det kommer til barnearbeid har jeg veldig sterke meninger som jeg ikke klarer å holde inne
Ser den! 4 uker igjen jeg..!Det hjelper ikke på det faktum at jeg har fem dager til termin og gjerne vil føde NÅ!Litt utålmodig kanskje??
Jeg så detEr visst i den tråden der jeg også
Spørsmål i en tryggere tråd, hm er ille, det vet jeg. Men det.eks cubus, som jo også er billigkjede, de hører jeg ikke sånne ting om? Men er de noe bedre?? En skulle jo ikke tro det?
Stormberg er vel de som er "best i klassen", men nå hadde de fokus på det lenge før media og forbrukereHm er ikke god. Cubus påstår i alle fall å være renere, og Google finner ikke i føste omgang noe ille. Men jeg vet ikke
Jeg startet jo alt for sent på dette! Men får se hvor lang tid det tar før mini kommer. Kommer han til termin gir jeg opp, skal jeg igangsettes er det kanskje håp. Jeg skravler og skravler, og er slett ikke ajurOppdatering kl 08:18
1. Beckymams 1.218
2. Kengu 1.213
4. Babydilla123 1.017
5. lizzed 990
6. m&m mini 982
7. Mirell 946
9. Lady_Z 886
11. ALN89 744
12. Sara 718
15. Hope91 701
19. olivia90 616
21. EJ 545
23. Lilleblomst_15 511
23. Musemor med to små og en i magen 482
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 629 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
God morgenGod morgen jenter.
Her har man vært våken siden kl 4, har hei dundrende hodepine og startet dagen med å "krangle" på generelt![]()
Betyr det at du gjerne vil være med på listen?Jeg startet jo alt for sent på dette! Men får se hvor lang tid det tar før mini kommer. Kommer han til termin gir jeg opp, skal jeg igangsettes er det kanskje håp. Jeg skravler og skravler, og er slett ikke ajur![]()