Felles skravle 2015

Såpass ja! Det kan jeg tenke meg blir relativt travelt :) Men tenk for en glede de vil ha av hverandre etterhvert (forhåpentligvis!)

Er det me fokuserer på :P Heldigvis har me familie 20 minuttar unna som er veeeeldig inneforstått med at me trenger litt hjelp og avlastning når snuppene kjem :D

Er det me fokuserer på :p Heldigvis har me familie 20 minuttar unna som er veeeeldig inneforstått med at me trenger litt hjelp og avlastning når snuppene kjem :D
Ja, familie er voldsomt greit å ha i nærheten :)

Er vel gjerne litt stas for henne å få lov å hjelpe til også da når hun er der, eller?

Jo, også blir det nok meir int no når ho endeleg får seg søstre som ho har ønska seg lenge :)

Ja, det kan jeg tenke meg :) Er vel ofte sånn at jenter vil ha søstre og gutter brødre.

Ja, her har ho ein bror på kvar side og vart litt skuffa når ho skjønte at lillebror var ein lillebror :P
Men når ho fekk vete st ho skulle få to søstre på ein gong var alt tilgitt :P

God morgen! Da er første "april"babyene født :-) nå nærmer det seg med stormskritt :-D Her har jeg ligget mye våken i natt - halsbrann :-( men bare midt på natta da.. over nå.. sovet godt?

God morgen! Endelig fredag :) 7 kjappe timer på jobb så er det helg :) Noen spennende planer for helgen?
God morgen! Ingen store planer her.. tar helga som den kommer :-) du skal feire bursdag, var det ikke så? Når er den store dagen?

God morgen! Da er første "april"babyene født :-) nå nærmer det seg med stormskritt :-D Her har jeg ligget mye våken i natt - halsbrann :-( men bare midt på natta da.. over nå.. sovet godt?
Oi så spennende :) plutselig er det juli og min tur ;)

God morgen! Ingen store planer her.. tar helga som den kommer :-) du skal feire bursdag, var det ikke så? Når er den store dagen?
Dagen var i går så feiret stille og rolig med en middag på fridays ;) Helgen skal brukes til å være mest mulig ute :)

God morgen :)

God morgen! Da er første "april"babyene født :) nå nærmer det seg med stormskritt :-D Her har jeg ligget mye våken i natt - halsbrann :-( men bare midt på natta da.. over nå.. sovet godt?
Det er dårlig kø-kultur! :P Liker ikke :P

Back
Topp