Såpass ja! Det kan jeg tenke meg blir relativt traveltMen tenk for en glede de vil ha av hverandre etterhvert (forhåpentligvis!)
Er det me fokuserer på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja! Det kan jeg tenke meg blir relativt traveltMen tenk for en glede de vil ha av hverandre etterhvert (forhåpentligvis!)
Ja, familie er voldsomt greit å ha i nærhetenEr det me fokuserer påHeldigvis har me familie 20 minuttar unna som er veeeeldig inneforstått med at me trenger litt hjelp og avlastning når snuppene kjem
![]()
Ja, familie er voldsomt greit å ha i nærheten![]()
Er vel gjerne litt stas for henne å få lov å hjelpe til også da når hun er der, eller?Er eit must når det blir tre så tette + ei på 9 år som er her 50%.
nå må jeg vel sove littsnakkes imorra! Prøv å sove godt og få hvilt deg litt![/QUOTE
Tusen takk og sove godt![]()
Er vel gjerne litt stas for henne å få lov å hjelpe til også da når hun er der, eller?
Ja, det kan jeg tenke megJo, også blir det nok meir int no når ho endeleg får seg søstre som ho har ønska seg lenge![]()
Hehe..Sola gjemmer seg bak en sky om dagen og bare venter på terminen som virker så uendelig langt unna![]()
Ja, det kan jeg tenke megEr vel ofte sånn at jenter vil ha søstre og gutter brødre.
God morgen! Ingen store planer her.. tar helga som den kommerGod morgen! Endelig fredag7 kjappe timer på jobb så er det helg
Noen spennende planer for helgen?
Oi så spennendeGod morgen! Da er første "april"babyene fødtnå nærmer det seg med stormskritt :-D Her har jeg ligget mye våken i natt - halsbrann :-( men bare midt på natta da.. over nå.. sovet godt?
Her skal solen nytes! Skikkelig vår i Bergen!God morgen! Endelig fredag7 kjappe timer på jobb så er det helg
Noen spennende planer for helgen?
Ja, det går fort nå :-DOi så spennendeplutselig er det juli og min tur
![]()
Dagen var i går så feiret stille og rolig med en middag på fridaysGod morgen! Ingen store planer her.. tar helga som den kommerdu skal feire bursdag, var det ikke så? Når er den store dagen?
Så flott, vi skal også benytte oss av solen i helgenHer skal solen nytes! Skikkelig vår i Bergen!
Det er dårlig kø-kultur!God morgen! Da er første "april"babyene fødtnå nærmer det seg med stormskritt :-D Her har jeg ligget mye våken i natt - halsbrann :-( men bare midt på natta da.. over nå.. sovet godt?
Hva har du krangla om i dag, da?God morgen jenter.
Her har man vært våken siden kl 4, har hei dundrende hodepine og startet dagen med å "krangle" på generelt![]()