Felles skravle 2015

Og så var det morgen.

Torsdag allerede, hvor blir denne uka av?
God morgon :) Håapr alle får ein flott dag :)
God morgon alle saman! :-) her skin sola allereie, og eg er opplagt:D det må jo berre bli ein fantastisk dag :D
God morgen alle sammen!!!! 4 timer på jobb før jeg tar helgen! Hva skal dere i dag?
God morgen! Håper alle har sovet godt i natt :)
God dag alle sammen!
Solen skinner jeg vskal rydde og vaske hus
God morgen alle:)

Planer for dagen?

Ja det er sånn det er noen ganger. Vi har barnehage bursdag og familie birsdag i helgen. Så mye for EN helg hjemme.
Her er det bursdagshelg for meg :)
+ fotballtrening for kengubarnet, mann og barn skal bort lørdag til søndag for da skal jeg ha fest;)

God morgen jenter! Sovet til nå jeg :-) mye våken i natt, men deilig å klare å sove litt lenger enn til 7-8 :-) planer for dagen?

Idag tror jeg alle kjedebutikker konkurrerer om kundene! Har allerede fått 5 smser om tilbud i butikkene idag og imorra.. kappahl, lindex, kitchen, barnas hus, babyshop...

Idag tror jeg alle kjedebutikker konkurrerer om kundene! Har allerede fått 5 smser om tilbud i butikkene idag og imorra.. kappahl, lindex, kitchen, barnas hus, babyshop...
Oi, det var mange. Jeg har fått fra Polarn o pyret, i tillegg fra det lokale kjøpesenteret.

Har bare fått fra babyshop og PP. Hva har barnas hus???

Tors-lør får du -30% på et valgfritt plagg hos Barnas Hus! Gjelder på ord. pris. Velkommen! Avreg? BH STOPP til 2030.

God morgen folkens!
Hatt første time hos jordmor i dag :) Alt sto bra til :)
I går kveld begynte poden å spy og har vell spydd jevnlig i hele natt... så i dag er jeg trøtt. Nå sitter han her og er helt fin i formen. Håper han også blir trøtt snart, så kan vi sove litt....

Babyshop er jeg ikke reg hos, og pp tror jeg at jeg har stoppet. Det er ikke sånn butikk her vi flyttet til.

Barnas hus tror jeg kanskje jeg bare får mail fra?

Back
Topp