Felles skravle 2015

Noen som har noen forslag til hva jeg kan strikke? Jeg er tom for ideer..men må alltid ha et strikketøy mellom fingrene. Merkes her at jeg ikke har hatt det på noen dager, da blir det telefonen.

Hva er det for noe? Har ikke hørt om..
En 23 år gammel bevist jomfru fra en religiøs familie skal til legen f for en celleprøve, i naborommet skal en annen kvinne inseminetes med sin kreft-stetile ektemann eneste nedfrossne sædprøve.

Mixup, og Jane, the Virgin, er gravid.

Så koselig for deg å kunne gå gravid med så mange også da :) her er jeg første av både søsken/kusiner og vennegjeng :p
Vi var 1. mann ut 2010 med vår prinsesse også. Så vet godt hvordan det er.
Veldig koselig å dele dette året med flere!

Noen som har noen forslag til hva jeg kan strikke? Jeg er tom for ideer..men må alltid ha et strikketøy mellom fingrene. Merkes her at jeg ikke har hatt det på noen dager, da blir det telefonen.
Hmm.. vet jo ikke hva du har strikket før.. går jo an å være tidlig ute med julegaver til tantebarn og lignende.. tovatøfler eller spreke skjerf til deg selv.. bunad til baby (17.mai)??? Sånne fine vinflaske"varmere", julestrømper til neste jul... ammeinnlegg du kan tove??

Har vore uten nett i heile dag! Kriiiise :P Ser kor avhengig ein er av BV da :P

Hmm.. vet jo ikke hva du har strikket før.. går jo an å være tidlig ute med julegaver til tantebarn og lignende.. tovatøfler eller spreke skjerf til deg selv.. bunad til baby (17.mai)??? Sånne fine vinflaske"varmere", julestrømper til neste jul... ammeinnlegg du kan tove??
Oi, det var mange ideer :)

Tusen takk for tips :) Begynte på en lue i alpakka til mannen akkurat nå. Men da har jeg jo noe til etterpå også.

Back
Topp