Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Fiskeboller er da ikke kjøttKlarer ikke spise noe Kjøtt uten å spy![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiskeboller er da ikke kjøttKlarer ikke spise noe Kjøtt uten å spy![]()
Går nok bra.. gjør alltid dethuff.. kommer til å bli noen tunge dager da.
Håper du klarer deg uten for mye slit!
Fiskeboller er da ikke kjøtter fisk!
![]()
ja. Nå er det
jente i april
gutt i juni
2 ukjente i august
og
1 ukjent i september!
Så det er jo 5 med prinsen vår da![]()
Haha ja ikke måte på! Den ene drømmen jeg husker fra inatt skal jeg ikke si høyt en gang, det er helt klart at jeg ikke har jobbet på en stund iallefall![]()
Det gjør du nok!Går nok bra.. gjør alltid det
ja ikke sant! gleder meg masse til dette året!Så fantastisk herlig![]()
En 23 år gammel bevist jomfru fra en religiøs familie skal til legen f for en celleprøve, i naborommet skal en annen kvinne inseminetes med sin kreft-stetile ektemann eneste nedfrossne sædprøve.Hva er det for noe? Har ikke hørt om..
ja ikke sant! gleder meg masse til dette året!
Vi var 1. mann ut 2010 med vår prinsesse også. Så vet godt hvordan det er.Så koselig for deg å kunne gå gravid med så mange også daher er jeg første av både søsken/kusiner og vennegjeng
![]()
Hmm.. vet jo ikke hva du har strikket før.. går jo an å være tidlig ute med julegaver til tantebarn og lignende.. tovatøfler eller spreke skjerf til deg selv.. bunad til baby (17.mai)??? Sånne fine vinflaske"varmere", julestrømper til neste jul... ammeinnlegg du kan tove??Noen som har noen forslag til hva jeg kan strikke? Jeg er tom for ideer..men må alltid ha et strikketøy mellom fingrene. Merkes her at jeg ikke har hatt det på noen dager, da blir det telefonen.
Oi, det var mange ideerHmm.. vet jo ikke hva du har strikket før.. går jo an å være tidlig ute med julegaver til tantebarn og lignende.. tovatøfler eller spreke skjerf til deg selv.. bunad til baby (17.mai)??? Sånne fine vinflaske"varmere", julestrømper til neste jul... ammeinnlegg du kan tove??
Tusen takk for tipsHmm.. vet jo ikke hva du har strikket før.. går jo an å være tidlig ute med julegaver til tantebarn og lignende.. tovatøfler eller spreke skjerf til deg selv.. bunad til baby (17.mai)??? Sånne fine vinflaske"varmere", julestrømper til neste jul... ammeinnlegg du kan tove??
Ja, helt supert!Oi, det var mange ideer![]()
Hehe.. Er lett å blinavhengig ja!Har vore uten nett i heile dag! KriiiiseSer kor avhengig ein er av BV da
![]()