Vi var 1. mann ut 2010 med vår prinsesse også. Så vet godt hvordan det er.
Veldig koselig å dele dette året med flere!
Ja, alle her sier de skal henge seg på når vi får nr 2 så får se nåda haha :d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var 1. mann ut 2010 med vår prinsesse også. Så vet godt hvordan det er.
Veldig koselig å dele dette året med flere!
Jeg og dama til fetteren min spøkte med at siden vi fikk i 2010 og de i 2012 så skulle vi få i 2014 og de i 2016.Ja, alle her sier de skal henge seg på når vi får nr 2 så får se nåda haha :d
Ja her blir det en flott dag, bursdaaaag Wiiii Ha en super dag alle sammenGod morgonHåapr alle får ein flott dag
![]()
Ja her blir det en flott dag, bursdaaaag Wiiii Ha en super dag alle sammen
Ha en strålende dag og kos deg I solaGod morgon alle saman!her skin sola allereie, og eg er opplagt
det må jo berre bli ein fantastisk dag
![]()
Og så var det morgen.
Torsdag allerede, hvor blir denne uka av?
God morgonHåapr alle får ein flott dag
![]()
God morgen alle sammen!!!! 4 timer på jobb før jeg tar helgen! Hva skal dere i dag?God morgon alle saman!her skin sola allereie, og eg er opplagt
det må jo berre bli ein fantastisk dag
![]()
Kommet meg på jobb. Jobb til ca 15, utviklingssamtale på skolen 1530, hente lillesøster i bhg, middag og lekser.God morgen alle sammen!!!! 4 timer på jobb før jeg tar helgen! Hva skal dere i dag?
Og så var det morgen.
Torsdag allerede, hvor blir denne uka av?
Gratulerer med dagenJa her blir det en flott dag, bursdaaaag Wiiii Ha en super dag alle sammen
Ja, relativt bra. Våknet bare en gang for å ta halsbranntablettDet har jegenn du?
God morgen alle sammen!!!! 4 timer på jobb før jeg tar helgen! Hva skal dere i dag?
Ja det er sånn det er noen ganger. Vi har barnehage bursdag og familie birsdag i helgen. Så mye for EN helg hjemme.Kommet meg på jobb. Jobb til ca 15, utviklingssamtale på skolen 1530, hente lillesøster i bhg, middag og lekser.
Sånn går nå dagene
Hahaha det er ikke dårlig at du Har huska å tisse på glasset. Skal ikke på kontroll før 24 jeg nå.Alltid deilig med langhelg![]()
I dag er det tid for ny kontroll på sjukehusetHar til og med hugsa å tissa på glasset! Sjokkert
![]()