Felles skravle 2015

Vi var 1. mann ut 2010 med vår prinsesse også. Så vet godt hvordan det er.
Veldig koselig å dele dette året med flere!

Ja, alle her sier de skal henge seg på når vi får nr 2 så får se nåda haha :d

Ja, alle her sier de skal henge seg på når vi får nr 2 så får se nåda haha :d
Jeg og dama til fetteren min spøkte med at siden vi fikk i 2010 og de i 2012 så skulle vi få i 2014 og de i 2016.
Nå ble det 2015 på begge to. :)

Og så var det morgen.

Torsdag allerede, hvor blir denne uka av?

God morgon :) Håapr alle får ein flott dag :)

God morgon alle saman! :-) her skin sola allereie, og eg er opplagt:D det må jo berre bli ein fantastisk dag :D

God morgen alle sammen!!!! 4 timer på jobb før jeg tar helgen! Hva skal dere i dag?
Kommet meg på jobb. Jobb til ca 15, utviklingssamtale på skolen 1530, hente lillesøster i bhg, middag og lekser.

Sånn går nå dagene

God morgen alle sammen!!!! 4 timer på jobb før jeg tar helgen! Hva skal dere i dag?

Alltid deilig med langhelg :D
I dag er det tid for ny kontroll på sjukehuset :D Har til og med hugsa å tissa på glasset! Sjokkert :P

Kommet meg på jobb. Jobb til ca 15, utviklingssamtale på skolen 1530, hente lillesøster i bhg, middag og lekser.

Sånn går nå dagene
Ja det er sånn det er noen ganger. Vi har barnehage bursdag og familie birsdag i helgen. Så mye for EN helg hjemme.

Alltid deilig med langhelg :D
I dag er det tid for ny kontroll på sjukehuset :D Har til og med hugsa å tissa på glasset! Sjokkert :P
Hahaha det er ikke dårlig at du Har huska å tisse på glasset. Skal ikke på kontroll før 24 jeg nå. :)

Back
Topp