ALN89
Forumet er livet
Huff... Husker jeg var mye kvalm på slutten, men tror faktisk ikke jeg kastet opp..Ja... ser ikke ut til å gi seg :-( er vel bare en av de hvor kvalmen kommer tilbake på slutten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff... Husker jeg var mye kvalm på slutten, men tror faktisk ikke jeg kastet opp..Ja... ser ikke ut til å gi seg :-( er vel bare en av de hvor kvalmen kommer tilbake på slutten
Derfor jeg som regel bruker pose... HahahaNå har jeg bakt en langform med sjokolade kake... Smakte en liten bit og nå går den snart i søpla! Ingen liker kake i dette huset og mine smakssanser er ikke til å bli klok på!![]()
Er vel kvalmen som er verst, selv om det ikke er trivelig å kaste opp..Huff... Husker jeg var mye kvalm på slutten, men tror faktisk ikke jeg kastet opp..
Ikke meningen å syte????Takk - ikke meningen å syte.. har ikke vært hos lege/jordmor denne uka, og det begynte jo først skikkelig igår.. men de sier vel det samme som tidligere.. så lenge jeg får i meg veske og ikke viser tegn på dehydrering må jeg bare holde ut..
Derfor jeg som regel bruker pose... Hahaha![]()
Føler jeg klager litt mye innimellom. Mange som har det verre enn meg! Men bruker forumet litt for å tømme meg innimellom..Ikke meningen å syte????
Hallo, du er gravid, du er dårlig.
Selvfølgelig har du lov til å syte...
Prøvde det for noen uker siden... Smakte dritt de også![]()
De er i alle fall ikke gode..! Åhh.. gleder meg til sjokoladekake.. etter fødsel..Prøvde det for noen uker siden... Smakte dritt de også![]()
Og så..Føler jeg klager litt mye innimellom. Mange som har det verre enn meg! Men bruker forumet litt for å tømme meg innimellom..
Dersom du bruker pose, bytt noe av vannet ut med appelsin juice.De er i alle fall ikke gode..! Åhh.. gleder meg til sjokoladekake.. etter fødsel..
Jeg vet..Og så..
Mange som har det verre enn meg også, men det hindrer ikke meg i å klage dager jeg har det jævlig.
Vi er en sammensveiset gjeng her inne som støtter hverandre når det trengs.
Bruker aldri pose jeg.. like lett å bake fra bunnen avDersom du bruker pose, bytt noe av vannet ut med appelsin juice.
Det blir veldig mye bedre![]()
Er veldig sjeldent jeg bruker pose også.Bruker aldri pose jeg.. like lett å bake fra bunnen avmen det er sikkert friskere!
Haha, Toro Brownies er kjempegodPrøvde det for noen uker siden... Smakte dritt de også![]()
Nei, men bakt skolebollene fra Lom! Himmelsk!Er d noen som har bakt kanelknutene fra bakeriet i Lom?
Tenkte å bake de i morgen med storesøster.
Nei, men bakt skolebollene fra Lom! Himmelsk!![]()
Tror aldri jeg har hørt om disse oppskriftene fra Lom, jeg..Nei, men bakt skolebollene fra Lom! Himmelsk!![]()
Er veldig sjeldent jeg bruker pose også.
Har en veldig god oppskrift jeg bruker, men mannen bruker pose..