Felles skravle 2015

Jeg har jobbet vettet av meg den siste tiden for å få alt klart, og er nesten i mål.
Den siste finpussen som gjenstår på en måte.

Tenk hvor kjedelig det vil være dersom jeg bare er nesten ferdig når han kommer
Forstår tankegangen din, men samtidig er det sjeldent noen krise om noe gjenstår ;-) men du har forhåpentligvis noen dager på deg da :-)

Forstår tankegangen din, men samtidig er det sjeldent noen krise om noe gjenstår ;-) men du har forhåpentligvis noen dager på deg da :)
Har det, men ikke så mange.

Har i dag og i morgen.
Fredag skal jeg tilbake på RH
Helgen er barna hjemme.
Mandag tilbake til fastlegen.
Tirsdag og onsdag kan brukes, men da har jeg gått lengre enn jeg gikk med frøkna.
Torsdag RH
Fredag fastlegen.
Helg
Mandag KS

Har det, men ikke så mange.

Har i dag og i morgen.
Fredag skal jeg tilbake på RH
Helgen er barna hjemme.
Mandag tilbake til fastlegen.
Tirsdag og onsdag kan brukes, men da har jeg gått lengre enn jeg gikk med frøkna.
Torsdag RH
Fredag fastlegen.
Helg
Mandag KS
Herregud tiden går fort! Hva har du igjen å gjøre da?

Herregud tiden går fort! Hva har du igjen å gjøre da?
Jeg har ryddet mer eller mindre hele huset fra innsiden og ut.
Vi kom oss på en måte aldri helt i orden etter vi flyttet inn for et år siden.
Det er vi nå.
Står noen lekekasser i stuen som må opp.
En rotehylle som delvis er ryddet.
En sofa som skal snus.
Noe papp etter nye hyller fra IKEA som skal gås ut med.
Og andre småting

Som sagt, finpussen.

Men nå har jeg lagt meg selv på lading i sengen igjen......

Det ha jeg tenkt å gjøre når det nærmer seg.
litt sjokoladekake, boller, rundtsykker osv. Kjekt å ha hvis man får besøk ;)
Ja, det er det :) Også er det jo kjekt å ha noen lette måltider på lur, er ikke sikkert en orker å prioritere matlaging den første tiden. Var greit før i tiden da naboer kom med "sengemat" til barseltiden.

Det er vi nå.
En sofa som skal snus.
Og andre småting

Som sagt, finpussen.

Så lenge du har litt oversikten over hva som må gjøres så kan jo også mannen din gjøre det :)

Det er vi nå.
En sofa som skal snus.
Og andre småting

Som sagt, finpussen.

:-) det meste kan vel mannen gjøre? Sov godt/slapp godt av.. jeg skal få klippet litt og kanskje sydd litt på leketeppet til lekegrinda.. mamma har vært å kjøpt stoff som hun skal sende til meg - det blir trekket.. men har et sengeteppe jeg ikke bruker som blir inni som en tynn madrass :-)

Ja, det er det :) Også er det jo kjekt å ha noen lette måltider på lur, er ikke sikkert en orker å prioritere matlaging den første tiden. Var greit før i tiden da naboer kom med "sengemat" til barseltiden.
hehe ja :D

Tenkte jeg skulle lage noen kjøttkakker å fryse ned også. ;)

Altså, i natt tok hormonene virkelig overhånd! Greit at jeg var godtesyk igår altså, men straffen for å holde seg unna... Haha, drømte i natt at alle butikkene var tomme for ALT, utenom ting jeg kaster opp av(kylling osv).. Jeg skulle ha sjokolade men uansett
Hvilken butikk jeg gikk i, var det tomt. samboer vekket meg, for jeg HYLGREIN nemlig i søvne !! Puta var søkkvåt, hahahah såå trist a gitt :p idag skal jeg unne meg en sjokolade ja!!! :p

Altså, i natt tok hormonene virkelig overhånd! Greit at jeg var godtesyk igår altså, men straffen for å holde seg unna... Haha, drømte i natt at alle butikkene var tomme for ALT, utenom ting jeg kaster opp av(kylling osv).. Jeg skulle ha sjokolade men uansett
Hvilken butikk jeg gikk i, var det tomt. samboer vekket meg, for jeg HYLGREIN nemlig i søvne !! Puta var søkkvåt, hahahah såå trist a gitt :p idag skal jeg unne meg en sjokolade ja!!! :p
oh no! grusomt!! hater når hormonene tar overhånd!

Wææ.. for et mareritt!! :-P

Back
Topp