Felles skravle 2015

Ok :) Må være en grusom sykdom å ha, har du hatt det lenge?

Ja, i 7 år. Startet alvorlig i 9 klasse på ungdomsskolen. Her ligger det genetisk, både mor, lillebror, tante og kusine har det... Har en storesøster som slapp unna. Så håper virkelig ikke jeg fører det videre :( isåfall at forskningen har kommet lengre innen den tid ...

Haha samme her :p er første i vennegjengen og søskenflokken som får baby :p

Ikke her da. Men har aldri hatt så mange venninner heller da...
Min søster har en som blir 13, så hun prøver å si at hun skal ha min baby annenhver helg:p haha
Tror ikke det blir vanskelig med barnevakt ihvertfall;)

Usj ja da er det ikke rart om kroppen vrenger seg litt, tungt siste tiden har jeg hørt ;( ingen tegn til fødsel da :D?
Hehe.. nei, tror nok ikke han kommer før termin. Mye kynnere, stikking og murring, men ikke no kraftig som tyder på at noe er i gang.. Tungt og lite plass kan vel få kvalmen til å øke på de siste ukene.. men har så mye jeg har lyst til siste mnd.. sy leketeppe, flere siklesmekker, luer og klær osv.. kanskje en vognpose.. ikke lyst til å bare ligge på sofaen!! :-(

Blæææ.... i dag er jeg trøtt! Liiiite motivert for svømmekurs med poden senere :P Men må man, så må man :)

Ja, i 7 år. Startet alvorlig i 9 klasse på ungdomsskolen. Her ligger det genetisk, både mor, lillebror, tante og kusine har det... Har en storesøster som slapp unna. Så håper virkelig ikke jeg fører det videre :( isåfall at forskningen har kommet lengre innen den tid ...
Ja det er lite forsket på.. Veldig trist når man ser hvilken betydning det har for de som blir rammet.

Noen som har prøvd sånn bassengtrening for gravide?

Ja, i første svangerskap! Vet ikke hvor mye d hjalp, men lærte et triks eller to som hjalp litt.

D var uansett veldig koselig da, fikk vært litt sosial og i tillegg så beveger man seg på en helt annen måte i vann, blir jo så lett ;)

Har veldig lyst, men de fyller seg så fort opp. Fant ett her i Bergen, men det var 6 ganger og jeg er vekke 2 av de gangene. Så da følte jeg ikke det var vist.

Ja det er lite forsket på.. Veldig trist når man ser hvilken betydning det har for de som blir rammet.

Syns det har gått veldig tregt med den forskningen der. Har inntrykk ab at mange ser på det som at man er lat, og ikke at det er en sykdom:(

Går på det nå og har vært der 4 ganger. Veldig deilig å bevege seg og bruke kroppen litt ihvertfall. Hvor mye det hjelper vet jeg ikke enda, men håper det kan forebygge litt:)

Ja, veldig .. Heldigvis er det mer opplyst nå og det skjer enormt mye på forsker fronten så det går framover isåfall :) utrolig godt at de går så sterkt ut nå og sier at set absolutt ikke er psykisk for det har vært en stor belastning at alle tror det sitter i hode :/

Back
Topp