Hm kan ikke finne det jeg heller..? Har de slutta? Skal google littKan det bygges som man ønsker? Finner ikke på hjemmesidene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm kan ikke finne det jeg heller..? Har de slutta? Skal google littKan det bygges som man ønsker? Finner ikke på hjemmesidene![]()
Haha, ja jeg og
Godt å vite at han er er der ja.
Her må jeg nok passe ekstra godt på så ikke min søster kommer og tar mini...babysyk![]()
1 månedÆsjamei nei det håper jeg du slipper unnalenge var det igjen til termin igjen ??
OkMå være en grusom sykdom å ha, har du hatt det lenge?
1 måned
boconcept.noHm kan ikke finne det jeg heller..? Har de slutta? Skal google litt![]()
Haha samme herer første i vennegjengen og søskenflokken som får baby
![]()
Hehe.. nei, tror nok ikke han kommer før termin. Mye kynnere, stikking og murring, men ikke no kraftig som tyder på at noe er i gang.. Tungt og lite plass kan vel få kvalmen til å øke på de siste ukene.. men har så mye jeg har lyst til siste mnd.. sy leketeppe, flere siklesmekker, luer og klær osv.. kanskje en vognpose.. ikke lyst til å bare ligge på sofaen!! :-(Usj ja da er det ikke rart om kroppen vrenger seg litt, tungt siste tiden har jeg hørt ;( ingen tegn til fødsel da?
boconcept.no
Jeg synes Billy fra ikea er fin med dørerTakk
Er jo så dyrt for bare noen firkantet bokserhaha
Ja det er lite forsket på.. Veldig trist når man ser hvilken betydning det har for de som blir rammet.Ja, i 7 år. Startet alvorlig i 9 klasse på ungdomsskolen. Her ligger det genetisk, både mor, lillebror, tante og kusine har det... Har en storesøster som slapp unna. Så håper virkelig ikke jeg fører det videreisåfall at forskningen har kommet lengre innen den tid ...
Noen som har prøvd sånn bassengtrening for gravide?
Har veldig lyst, men de fyller seg så fort opp. Fant ett her i Bergen, men det var 6 ganger og jeg er vekke 2 av de gangene. Så da følte jeg ikke det var vist.Noen som har prøvd sånn bassengtrening for gravide?
Jeg synes Billy fra ikea er fin med dører![]()
Ja det er lite forsket på.. Veldig trist når man ser hvilken betydning det har for de som blir rammet.
Noen som har prøvd sånn bassengtrening for gravide?
Ja det er lite forsket på.. Veldig trist når man ser hvilken betydning det har for de som blir rammet.