Felles skravle 2015

Hvis det er en manuellterapeut i nærheten med drifttilskudd som kan bekken, ville jeg kontaktet de.. da trenger du ikke henvisning fra legen.. evnt henvisning og en fysio med ekstra kompetanse på bekken/kvinne.. jordmor kan ofte anbefale.. du får fri behandling hos de med drifttilskudd..
Hvordan finner jeg ut om jeg har en slik i nærheten? :/ det er bedre idag da, men kjenner det fremdeles -.-

Da er jeg tilbake fra sykehuset.
Vel, hva skal man si..
Blodtrykket var fremdeles det samme, CTG var fin, UL var fin.
Må følges opp, tilbake igjen på fredag

Klesskift og undertøy hadde jeg for mye av. Gikk i nettingstruse og sykehusskjorte.
Morgenkåpe og toalettsaker, lader, mobil, kamera og hjemreisetøy til oss begge hadde holdt igrunn
Hadde jo ikke tid til ipad som jeg hadde pakket :p

Ser for meg at jeg kommer til å gå i det jeg og. Greit med et skift til man skal hjem kanskje:) hehe

Hvordan finner jeg ut om jeg har en slik i nærheten? :/ det er bedre idag da, men kjenner det fremdeles -.-
Hvor bor du? Var det nittedal? Hvis du går inn på kommunens sine hjemmesider finner du liste over alle fysioterapeuter som har avtale med kommunen (gratis behandling hvis du har bekkenløsning med gangvansker). En manuellterapeut er en fysioterapeut med master, så de står også på denne lista.

God formiddag alle sammen :) har sovet elendig inatt og vært våken en stund allerede her, nå holder jeg på å sortere klær til den store gullmedaljen for å få alt på plass i en skjenk på rommet som er midlertidig garderobe :p senere får vi middagsbesøk av søsteren min og samboeren, hun hadde bursdag igår så må komme meg ut å kjøpe en gave også. Helt blank på hva jeg skal kjøpe, kanskje Paul pava fra kitchn elns? Vet hun samler på det.
Hva går dagen deres i? :)

Jada :-) har aldri vært i dårlig form egentlig.. bare kastet opp og ikke gjort fra seg.. hadde han vært slapp og stinn hadde jeg nok ringt dyrlegen

Så bra. Kanskje bare litt rar i magen da. Min er så innimellom, men har ikke vært nødvendig med dyrlege heldigvis.
Ringte en gang, siden han kastet opp gult 6 ganger på en halv dag, men fikk bare beskjed om å se an til dagen etter og evnt komme inn da. Han var fin igjen dagen etter:D

Hvor bor du? Var det nittedal? Hvis du går inn på kommunens sine hjemmesider finner du liste over alle fysioterapeuter som har avtale med kommunen (gratis behandling hvis du har bekkenløsning med gangvansker). En manuellterapeut er en fysioterapeut med master, så de står også på denne lista.
Haugesund :) men får jeg gratis nå da, jeg kan jo gå det er bare noen dager det er helt j*vlig :/

Så bra. Kanskje bare litt rar i magen da. Min er så innimellom, men har ikke vært nødvendig med dyrlege heldigvis.
Ringte en gang, siden han kastet opp gult 6 ganger på en halv dag, men fikk bare beskjed om å se an til dagen etter og evnt komme inn da. Han var fin igjen dagen etter:D
Har aldri vært til dyrlegen annet enn vaksiner og vanlige kontroller jeg heller.. heldigvis :-)

Haugesund :) men får jeg gratis nå da, jeg kan jo gå det er bare noen dager det er helt j*vlig :/
Altså - gangvansker kan være det at du enkelte tider på døgnet eller enkelte dager halter eller har vondt når du går.. de pleier ikke være strenge på det..

Går du til en MT skjer dette automatisk siden de skriver henvisning selv - til lege bør du presisere at det er vondt å gå (må stå riktig på henvisninga for at fysio skal få refusjon)..

Har aldri vært til dyrlegen annet enn vaksiner og vanlige kontroller jeg heller.. heldigvis :-)

Deilig at de holder seg friske. En liten bug kan alle få i ny og ne;) regner med jeg får en innkalling til vaksinering snart her. Blir vel bare dråper denne gangen om jeg ikke husker feil:)

Back
Topp