Felles skravle 2015

Ja, høres lurt ut det :) Det er jo også forskjellig hvor mye man trenger å ha med seg, etter som hvor lenge man planlegger å være på sykehuset etter fødselen. Og ikke minst hvor lang vei det er til sykehuset, om mannen kan stikke innom og hente noe for eksempel.
Hehe.. Her er det 200 m så ingen krise om noe blir glemt :-P hvis ikke vi er på hytta og havner på et annet sykehus da.. men tviler på at vi drar dit de neste ukene.. må nok prioritere oppussing

Hehe.. Her er det 200 m så ingen krise om noe blir glemt :p hvis ikke vi er på hytta og havner på et annet sykehus da.. men tviler på at vi drar dit de neste ukene.. må nok prioritere oppussing
Hehe..men om dere er midt i oppussingskaos så er det kanskje ikke så lett for mannen din å finne akkurat det du ville ha heller.

Aaaltfor trøtt til å gjøre noe i dag. Var våken fra 0600 til 0000 i går, også våknet jeg 0700 igjen i dag og får ikke sove mer:o skulle gjerne hatt et par timer til kjenner jeg:p

Aaaltfor trøtt til å gjøre noe i dag. Var våken fra 0600 til 0000 i går, også våknet jeg 0700 igjen i dag og får ikke sove mer:o skulle gjerne hatt et par timer til kjenner jeg:p
Kjenner at jeg sover for lite selv.. men nå må jeg ut å lufte hund... regn.. brr...

Kjenner at jeg sover for lite selv.. men nå må jeg ut å lufte hund... regn.. brr...

Fungerer så dårlig uten søvn:o
Her er det skiklelig vind:(
Har foreløpig bare lufta dyret utenfor her, og han ligger nå og sover igjen. Hehe

Fungerer så dårlig uten søvn:o
Her er det skiklelig vind:(
Har foreløpig bare lufta dyret utenfor her, og han ligger nå og sover igjen. Hehe
Min kastet opp på lørdags kvelden og har ikke gjort fra seg siden, så var godt for ham nå!

Min kastet opp på lørdags kvelden og har ikke gjort fra seg siden, så var godt for ham nå!

Da var det nok greit med en tur ja;)
Oppkast er ikke noe gøy:( er han i fin form nå da? :)

Hva har dere med egentlig? :)
Skal ha med 2 joggebukser, morgenkåpe, to ammesingletter og hjemreiseklær, tøfler, toalettsaker, leppepomade, ammebh, gode truser, nok sokker, bind og ammeinnlegg.. et par bodyer og strømpebukser til lille, en lue og hentesett, et par bleier.. i alle fall... og teppe, gulpekluter..

Da var det nok greit med en tur ja;)
Oppkast er ikke noe gøy:( er han i fin form nå da? :)
Jada :-) har aldri vært i dårlig form egentlig.. bare kastet opp og ikke gjort fra seg.. hadde han vært slapp og stinn hadde jeg nok ringt dyrlegen

Skal ha med 2 joggebukser, morgenkåpe, to ammesingletter og hjemreiseklær, tøfler, toalettsaker, leppepomade, ammebh, gode truser, nok sokker, bind og ammeinnlegg.. et par bodyer og strømpebukser til lille, en lue og hentesett, et par bleier.. i alle fall... og teppe, gulpekluter..
Truser og bind er det vel på sykehuset? Bleier til mini og vel?

Back
Topp