Vært på gåtur med naboen, nå ser jeg serie på tv 2.Endelig straks ferdig på jobb. Hva har dere gjort I kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på gåtur med naboen, nå ser jeg serie på tv 2.Endelig straks ferdig på jobb. Hva har dere gjort I kveld?
Oppdatering kl 21:27
1. Beckymams 995
2. Kengu 984
4. Lady_Z 747
5. lizzed 736
6. Mirell 719
7. m&m mini 718
8. Babydilla123 665
11. ALN89 593
12. olivia90 555
13. Sara 536
19. Hope91 474
21. EJ 433
24. Musemor med to små og en i magen 344
25. Lilleblomst_15 335
38. Fiona84 184
48. Peppercat 160
86. trinebeth 93
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 435 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Jaja de er det.. men noen blir nesten for søte!![]()
Endelig straks ferdig på jobb. Hva har dere gjort I kveld?
jeg også.. blir helt susete i hodet av å tenke på å gå rundt med den lille bylten min inni bæresjalet igjen!!!!Jaåååh, gleder meg
![]()
ser jeg henger litt etterLigger godt an da ihvertfall![]()
Ok. Akkurat kommet meg hjem nå. Her ser de top gear.Vært på gåtur med naboen, nå ser jeg serie på tv 2.
Du ligger godt an ddu ja, klarer nok dette helt fintLigger godt an da ihvertfall![]()
Her ser vi frikjentOk. Akkurat kommet meg hjem nå. Her ser de top gear.
Så flink du erBlåser her også fant jeg ut. Men det ble en times gåtur. Deilig.
Måtte jo nå 10 000 tusen skrittSå flink du er![]()
Jeg hadde ikke bæresjal sist, men skal kjøpe denne gangenjeg også.. blir helt susete i hodet av å tenke på å gå rundt med den lille bylten min inni bæresjalet igjen!!!!
Har du fått Loop'en?Måtte jo nå 10 000 tusen skritt![]()
Brukte mye sjal helt fra starten sist... Å det var bare så herlig.Jeg hadde ikke bæresjal sist, men skal kjøpe denne gangenåååå gleder meg <3
Det hørtes jo koselig ut. Her sliter jeg litt med korsryggen, ellers fin form. Trøtt men det kan man vel ikke komme seg unna. Holder på å pakker og flytter, skal til legen I morgenHei. Alt bra der?
Her har jeg vært og kjøpt tripp trapp stol og så smått begynt å tenke på hvordan babyrommet skal se ut![]()
Ja, hentet den på posten pålørdagHar du fått Loop'en?![]()
Jeg hadde bæresjal da kengubarnt var litenJeg hadde ikke bæresjal sist, men skal kjøpe denne gangenåååå gleder meg <3
ser jeg henger litt etterhahaha
hehe.. Du puster meg i nakken.. hadde bare 1 innlegg mer enn deg ved siste oppdatering.Haha, ja jeh tar deg snart igjen nå![]()
Ingen plan om om førsteplassen, så satser på at det skal gå greit ja.Du ligger godt an ddu ja, klarer nok dette helt fint