Felles skravle 2015

Ble visst jobb på meg likevel i dag.

Rakk å sette på en vask + vaske opp en hel dørss da hvertfall før jeg skal dra

Til den som hadde kommentar ang innlegg med et ord og smiley, det er ikke lov.. Jeg fikk forresten advarsel fordi jeg hadde for mange innlegg med 3 eller 4 ord før jul... Så de passer på...
oi er de så strenge på det? :O det er ikke alle ganger jeg føler jeg har såå mye å skrive på en linje, får huske på å dra setningene mer ut bare sånn for sikkerthetsskyld :)

Stille her inne i dag, mange slitne etter helgen?
Jeg er helt ok etter helgen, ikke noen toppform men men. Vi får mest sannsynligvis flyttet inn på soverommet vårt igjen nå, gleder meg sånn til å få orden på ting og tang :) Vi holder på å pusse opp og alt flyter jo over alt -.-

God formiddag alle sammen :) Her er det heldigvis opplett idag, litt blågrå himmel. Samboeren holder på å legge gulv på soverommet, og jeg har hjulpet litt til :) Nå blir det no mat, og nok mer gulvlegging/listing etter det. Så krysser jeg fingrene for at vi kan sove der inatt, kjempe lei av å sove på det minste rommet som ligger ut mot veien og tydeligvis all støyen (de holde på å lage tomannsbolig rett over oss, så de byggefolkene kommer jo og begynner kjempe tidelig :/ )

oi er de så strenge på det? :O det er ikke alle ganger jeg føler jeg har såå mye å skrive på en linje, får huske på å dra setningene mer ut bare sånn for sikkerthetsskyld :)
Ja om det blir mange sånne innlegg i løpet av mnd er de strenge på det. ikke så rart i grunn

Jeg er helt ok etter helgen, ikke noen toppform men men. Vi får mest sannsynligvis flyttet inn på soverommet vårt igjen nå, gleder meg sånn til å få orden på ting og tang :) Vi holder på å pusse opp og alt flyter jo over alt -.-
Det kjedelige med å pusse opp er at det blir rot overalt ja.

Back
Topp