Det hadde gjort meg kvalm selv som ikke-gravid...
Reagerer ikke på lukta en gang jegKaviar lukter ikke noe godt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde gjort meg kvalm selv som ikke-gravid...
Reagerer ikke på lukta en gang jegKaviar lukter ikke noe godt..
Jeg vet. Det er helt syktOi! Snakk om å sove som en sten!![]()
![]()
Lykke til i morgen !Ingen endring fra fredag.
Hverken til det bedre eller verre.
De ville likevel jeg skulle ta en tur innom sykehuset og har avtalt å være der kl 0830 i morgen
grøss kaviar og makrell i tomat er noe v det verste jeg vet.Reagerer ikke på lukta en gang jegliker ikke smaken da.
Vet om flere som ikke takler det greiene der.grøss kaviar og makrell i tomat er noe v det verste jeg vet.
jeg har aldri taklet det, enda verre ble det etter jeg jobbet i bhg..Vet om flere som ikke takler det greiene der.liker godt makrell i tomat
![]()
oi er de så strenge på det? :O det er ikke alle ganger jeg føler jeg har såå mye å skrive på en linje, får huske på å dra setningene mer ut bare sånn for sikkerthetsskyldTil den som hadde kommentar ang innlegg med et ord og smiley, det er ikke lov.. Jeg fikk forresten advarsel fordi jeg hadde for mange innlegg med 3 eller 4 ord før jul... Så de passer på...
Sliten etter å ha vært hos legen.Stille her inne i dag, mange slitne etter helgen?
kaviar er jeg ikke noen fan av, men makrell i tomat er jo kjempe godtVet om flere som ikke takler det greiene der.liker godt makrell i tomat
![]()
Jeg er helt ok etter helgen, ikke noen toppform men men. Vi får mest sannsynligvis flyttet inn på soverommet vårt igjen nå, gleder meg sånn til å få orden på ting og tangStille her inne i dag, mange slitne etter helgen?
Ja om det blir mange sånne innlegg i løpet av mnd er de strenge på det. ikke så rart i grunnoi er de så strenge på det? :O det er ikke alle ganger jeg føler jeg har såå mye å skrive på en linje, får huske på å dra setningene mer ut bare sånn for sikkerthetsskyld![]()
Hva ser du på netflix da?Sliten etter å ha vært hos legen.
Har også litt husarbeid jeg burde ha gjort, men inntil videre går det i Netflix
nei det skjønner jeg jo godt, ellers kunne en jo bare kommentert 1500 ganger med smileyer, hadde jo gått kjempe fortJa om det blir mange sånne innlegg i løpet av mnd er de strenge på det. ikke så rart i grunn
Det kjedelige med å pusse opp er at det blir rot overalt ja.Jeg er helt ok etter helgen, ikke noen toppform men men. Vi får mest sannsynligvis flyttet inn på soverommet vårt igjen nå, gleder meg sånn til å få orden på ting og tangVi holder på å pusse opp og alt flyter jo over alt -.-
Akkurat, å da hadde nok premiene forsvunnt fort herfra.. Det vil vi jo ikkenei det skjønner jeg jo godt, ellers kunne en jo bare kommentert 1500 ganger med smileyer, hadde jo gått kjempe fort![]()
ja spesielt her hvor vi ikke har noe lagringsplass, alt står jo på hodet når vi tømmer et rom :/Det kjedelige med å pusse opp er at det blir rot overalt ja.
nei det vil vi ikke, og så er det jo mye kjekkere å skravle samtidig som en får innlegg. Enn å bare fokusere på premiene, syns jeg daAkkurat, å da hadde nok premiene forsvunnt fort herfra.. Det vil vi jo ikke