paranoia!! heheheJahender jeg bare skriver et ord og kommer på det rett etter heg har postet, da går jeg inn og redigerer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
paranoia!! heheheJahender jeg bare skriver et ord og kommer på det rett etter heg har postet, da går jeg inn og redigerer
![]()
Da Vesla var baby lå hun i senga si hos svigers å sov.De seriekobla brannvarselerene gikk over HELE huset. Å det er syk gjenklang i det huset. Jeg satt i stua og holdt meg før ørene og det ringte i ørene..Hahaha! Skjønner at du kan ha litt jobb foran deg av og tilmen godt sovehjerte er fint da
![]()
Yes, vil da ikke bli tatt for å spammeparanoia!! hehehe![]()
Så langt er 1 av 2 oppeHehe, ser at det kan være på positivt og negativt ja. Men i alle fall gull på morgonen![]()
Lykke til!Yes, vil da ikke bli tatt for å spamme
Nei, nå får jeg prøve å få på ungen litt klær så jeg kan levere henne i bhg![]()
Har hørt om merketHeter oioidigger den!
Så bra!!! :-D god tur hjem idag!!God morgen!!! Her har jeg fått nesten 4 sammenhengende timers søvn! D var digg! Våkna til og med før lillesøster!
Nå har hun fått frokost, ny bleie og nå en runde påfyll mat igjen
Idag skal vi hjem![]()
Det er jeg nok uansett.. men godt han ikke sparker konsyant.. sovnet en time igjen jgg ;-)Det burde du være glad for. Jeg var så øm på høyre siden at det gjorde vondt bare noen tok meg der.
Den skulle jeg se, men glemte helt av detFriends with benefits! elsker den filmen..
Ler meg i hjel hver gang![]()
Lykke til, håper det går braSorry for å ha sviktet dere i kveld.
Har bare rett og slett ikke hatt orken til å skravle.
Har lagt meg nå og venter bare på mannen.
I morgen skaljeg tilbake til legen med ny urinprøve, og måle blodtrykk.
God morgenGod morgen alle sammen!hva er planene for dagen?
Så gøy, kos dereGod morgeni dag blir det barnehage besøk her i Sverige
spennende å se hvordan de gjør det her. Så blir det hjemreise i ettermiddag.
Deilig da. Sitter i bilen vi da. Lukter kaviar i hele bilen siden vesla ikke ble ferdig med kaviar og gulostskiva si.Det er jeg nok uansett.. men godt han ikke sparker konsyant.. sovnet en time igjen jgg ;-)![]()
KjiptDen skulle jeg se, men glemte helt av det
Det hadde gjort meg kvalm selv som ikke-gravid...Deilig da. Sitter i bilen vi da. Lukter kaviar i hele bilen siden vesla ikke ble ferdig med kaviar og gulostskiva si.
Kaviar lukter ikke noe godt..Deilig da. Sitter i bilen vi da. Lukter kaviar i hele bilen siden vesla ikke ble ferdig med kaviar og gulostskiva si.
Da Vesla var baby lå hun i senga si hos svigers å sov.De seriekobla brannvarselerene gikk over HELE huset. Å det er syk gjenklang i det huset. Jeg satt i stua og holdt meg før ørene og det ringte i ørene..
Vesla der i mot lå i senga si.. Men varsleren RETT OVER HODET... å hun SOV igjennom det hele!