Felles skravle 2015

Hahaha! Skjønner at du kan ha litt jobb foran deg av og til :p men godt sovehjerte er fint da :)
Da Vesla var baby lå hun i senga si hos svigers å sov.De seriekobla brannvarselerene gikk over HELE huset. Å det er syk gjenklang i det huset. Jeg satt i stua og holdt meg før ørene og det ringte i ørene..
Vesla der i mot lå i senga si.. Men varsleren RETT OVER HODET... å hun SOV igjennom det hele!

• Liker
Reactions: EJ
Hehe, ser at det kan være på positivt og negativt ja. Men i alle fall gull på morgonen :D
Så langt er 1 av 2 oppe :P Vesla har fått på seg klær og ser på Olivia på TV.. gubben der i mot.. ligge fortsatt og drar seg.
MEN han er voksen så han får pokker meg klare seg selv :P :D

God morgen!!! Her har jeg fått nesten 4 sammenhengende timers søvn! D var digg! Våkna til og med før lillesøster! :)

Nå har hun fått frokost, ny bleie og nå en runde påfyll mat igjen :)

Idag skal vi hjem :D
Så bra!!! :-D god tur hjem idag!!

Det burde du være glad for. Jeg var så øm på høyre siden at det gjorde vondt bare noen tok meg der.
Det er jeg nok uansett.. men godt han ikke sparker konsyant.. sovnet en time igjen jgg ;-) :-P

Deilig da. Sitter i bilen vi da. Lukter kaviar i hele bilen siden vesla ikke ble ferdig med kaviar og gulostskiva si.
Det hadde gjort meg kvalm selv som ikke-gravid...

Til den som hadde kommentar ang innlegg med et ord og smiley, det er ikke lov.. Jeg fikk forresten advarsel fordi jeg hadde for mange innlegg med 3 eller 4 ord før jul... Så de passer på...

Da Vesla var baby lå hun i senga si hos svigers å sov.De seriekobla brannvarselerene gikk over HELE huset. Å det er syk gjenklang i det huset. Jeg satt i stua og holdt meg før ørene og det ringte i ørene..
Vesla der i mot lå i senga si.. Men varsleren RETT OVER HODET... å hun SOV igjennom det hele!

Oi! Snakk om å sove som en sten! :o :p

Back
Topp