Det er lovSkyldar på gravidhjerne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lovSkyldar på gravidhjerne![]()
Nå når kvalmen så og si er borte, så føler jeg det går fortere... men hadde jeg kunne gått på jobb hadde det nok gått ennå fortereføler du tiden går fort eller sent? Føler tiden går litt fortere nå etter uke 12, men enda ikke noe super fort. Men så er jeg jo hjemme, og da går jo ikke akkuratt tiden så fort heller -.-
haha hørres ut som meg for tidentenkte å gå opp å få i meg noe frokost, å se en episode unge mødre elns. Må få ryddet litt idag, utsatt det alt for lenge nå -.-
Brakun jeg som har stått opp
![]()
Ahh, kan vi bytte dag? Eg har også lyst på babyshop og basseng, ikkje sitte inne på kontor![]()
Men det er fint det, så slipper jeg å være aleneJa... Jeg er sånn.
D er kommet litt lyserosa blod nå, så noe skjer ihvertfall..
Bare går hjemme ? Huhei,det er vel ikke are det når du er gravid med tvillingerJa, her har eg fått ansvaret for huset sia "eg berre går heime gravid med tvillingar"... Er ikkje mykje eg får gjort heile tida, er jævla tungt for tiden og verre skal det bli.
Huff ja, tiden flyr jo når man går på jobb. Håper snart jeg kan jobbe litt, ble sykemeldt videre til rett før påske igår :/ Litt greit å slippe å stikke til legen annen hver uke, men håper bare jeg blir bedre snart :/Nå når kvalmen så og si er borte, så føler jeg det går fortere... men hadde jeg kunne gått på jobb hadde det nok gått ennå fortere![]()
JaDu kan bli med meghihi
Ja, jeg er sykemeldt til 10.April... og det blir nok merHuff ja, tiden flyr jo når man går på jobb. Håper snart jeg kan jobbe litt, ble sykemeldt videre til rett før påske igår :/ Litt greit å slippe å stikke til legen annen hver uke, men håper bare jeg blir bedre snart :/
Mye ventetid på sykehuset? Vet du noe mer?Trur jeg blir gal av denne vendingen!
Jeg har vell så og si hele tiden ansvaret for huset, samboeren hjelper til av og til (føler selv han gjør sykt mye da).. så etter jeg ble gravid har jeg jo vært så dårlig at jeg ikke får gjort noe, å det ser ikke ut her :/! så ifølge han gjør jo han "alt" nå, bare rart det ser like bomba ut liksom.. arrg, jaja. håper på å få tatt i et skikkelig tak i dag å få litt bedre skikk her.Ja, her har eg fått ansvaret for huset sia "eg berre går heime gravid med tvillingar"... Er ikkje mykje eg får gjort heile tida, er jævla tungt for tiden og verre skal det bli.
Bare går hjemme ? Huhei,det er vel ikke are det når du er gravid med tvillinger
Mannfolk altså... skjønner ikke dette de desverreNei, men er ikkje enkelt når gubben aldri har gått gravid og forklare korleis det egentleg er.
hehe vet ikke helt om det hadde funket her altså
huff 27 mars her :/ så måtte jeg bare komme igjen om jeg måtte forlenge den sa legen. huff føler det er helt fælt jeg altsåJa, jeg er sykemeldt til 10.April... og det blir nok mer![]()
Synes det var en merkelig greiehehe vet ikke helt om det hadde funket her altså![]()
Er ikke noe gøy... var sånn sist også. Kom meg ikke tilbake i jobbhuff 27 mars her :/ så måtte jeg bare komme igjen om jeg måtte forlenge den sa legen. huff føler det er helt fælt jeg altså