Felles skravle 2015

føler du tiden går fort eller sent? Føler tiden går litt fortere nå etter uke 12, men enda ikke noe super fort. Men så er jeg jo hjemme, og da går jo ikke akkuratt tiden så fort heller -.-
Nå når kvalmen så og si er borte, så føler jeg det går fortere... men hadde jeg kunne gått på jobb hadde det nok gått ennå fortere :D

haha hørres ut som meg for tiden :p tenkte å gå opp å få i meg noe frokost, å se en episode unge mødre elns. Må få ryddet litt idag, utsatt det alt for lenge nå -.-

Ja, her har eg fått ansvaret for huset sia "eg berre går heime gravid med tvillingar"... Er ikkje mykje eg får gjort heile tida, er jævla tungt for tiden og verre skal det bli.

Ja, her har eg fått ansvaret for huset sia "eg berre går heime gravid med tvillingar"... Er ikkje mykje eg får gjort heile tida, er jævla tungt for tiden og verre skal det bli.
Bare går hjemme ? Huhei,det er vel ikke are det når du er gravid med tvillinger

Nå når kvalmen så og si er borte, så føler jeg det går fortere... men hadde jeg kunne gått på jobb hadde det nok gått ennå fortere :D
Huff ja, tiden flyr jo når man går på jobb. Håper snart jeg kan jobbe litt, ble sykemeldt videre til rett før påske igår :/ Litt greit å slippe å stikke til legen annen hver uke, men håper bare jeg blir bedre snart :/

Huff ja, tiden flyr jo når man går på jobb. Håper snart jeg kan jobbe litt, ble sykemeldt videre til rett før påske igår :/ Litt greit å slippe å stikke til legen annen hver uke, men håper bare jeg blir bedre snart :/
Ja, jeg er sykemeldt til 10.April... og det blir nok mer :(

Jeg har vell så og si hele tiden ansvaret for huset, samboeren hjelper til av og til (føler selv han gjør sykt mye da).. så etter jeg ble gravid har jeg jo vært så dårlig at jeg ikke får gjort noe, å det ser ikke ut her :/! så ifølge han gjør jo han "alt" nå, bare rart det ser like bomba ut liksom.. arrg, jaja. håper på å få tatt i et skikkelig tak i dag å få litt bedre skikk her.

Bare går hjemme ? Huhei,det er vel ikke are det når du er gravid med tvillinger

Nei, men er ikkje enkelt når gubben aldri har gått gravid og forklare korleis det egentleg er.

Nei, men er ikkje enkelt når gubben aldri har gått gravid og forklare korleis det egentleg er.
Mannfolk altså... skjønner ikke dette de desverre :(

Back
Topp