Beckymams er jo dagsventendeah akkuratt der har jeg ikke så mye erfaring enda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beckymams er jo dagsventendeah akkuratt der har jeg ikke så mye erfaring enda![]()
termin idag eller at den kan komme når som helst? ååå så spennendeBeckymams er jo dagsventendeså dette er spennende!
Husker ikke helt, men føler det var 6 eller 8.termin idag eller at den kan komme når som helst? ååå så spennende![]()
Husker ikke helt, men føler det var 6 eller 8.![]()
Masse lykke til <3Nå er jeg på vei til Ullevål og kjenner jeg gruer meg littgår nok bra
![]()
Bunad på barna er jo sååå fint <3 Vi hadde alltid bunad når vi vokste opp, skulle bare ønske jeg viste hvor de var blitt av. Farmor lagde slik at vi hadde til hele familien, nå er hun nok ikke i form til å starte på nye til meg tror jeg :/ Å kjøpe dem er jo svindyrt :/Festdrakt. Fin også.
Ikke bunad. Bunad er bunad, det er gammel tradisjon, håndtverk, dyrt.
Begge mine unger har festdrakt, jeg klarer ikke bruke så mange tusen på noe de vokser så fort fra. Jeg har dog litt lyst på barnebunad til dem etterhvert, vi får se.
Jeg har bunad, og mannen sin holder på å bli laget. Håper den er klar til mai!
Huff, krysser fingrene for at det ikke er det <3 Lykke til <3 <3God morgen.
Da er gutten levert på skolen, og mann og frøken på toget.
Har litt tid nå før jeg tenker jeg skal ned å pakke fødebagen ved tanke på at jeg har en del plager som kan skyldes svangerskapsforgiftning.
Det behøver ikke bety det er den, men tar nå med den bagen for sikkerhetsskyld.
Gruer meg til å dra til legen![]()
Da er vi toHelluenSkulle egentleg gå og legga meg, men huset ser heilt bomba ut! Så, kva gjer eg? Legger meg på sofaen og ser på the blacklist
![]()
Så spennendeHusker ikke helt, men føler det var 6 eller 8.![]()
Oida... du får holde oss oppdatert <3God morgen.
Da er gutten levert på skolen, og mann og frøken på toget.
Har litt tid nå før jeg tenker jeg skal ned å pakke fødebagen ved tanke på at jeg har en del plager som kan skyldes svangerskapsforgiftning.
Det behøver ikke bety det er den, men tar nå med den bagen for sikkerhetsskyld.
Gruer meg til å dra til legen![]()
haha hørres ut som meg for tidenHelluenSkulle egentleg gå og legga meg, men huset ser heilt bomba ut! Så, kva gjer eg? Legger meg på sofaen og ser på the blacklist
![]()
Nei, hun har ventet lenge nok nåSå spennendeHar lest litt oppover nå, kan jo ikke være lenge til babyen kommer <3
huff ja det kan jeg tenke megNei, hun har ventet lenge nok nå![]()
Hihihuff ja det kan jeg tenke megjeg er jo så tidlig i det, har ikke helt begynt å tenke på resten enda
![]()
føler du tiden går fort eller sent? Føler tiden går litt fortere nå etter uke 12, men enda ikke noe super fort. Men så er jeg jo hjemme, og da går jo ikke akkuratt tiden så fort heller -.-Hihivar 4 mnd til termin for meg i går
![]()