Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eller baby bunad fra name itEr det festdrakt?
Jeg la meg klokka 21 og sov til nåSov godt folkens. Nå er jeg endelig hjemme fra HvalRosen. Servant sinnsykt deilig å komme seg i seng!
VåkenHva skal du i dag?
Samme som de andre dagene, furte og vente på å føde
Må brette klær og vaske en maskin til tenker jeg.
Må også få sovet litt mer..
Enn du?
Haha! Huff da. Hvor langt på vei? Ganske langt skjønner jeg i alle fall
Gynekologen og skolenSå blir det sofakos heeele resten av dagen.
Har termin om 2 dager. Storesøster kom 17 dager før, så da rakk jeg ikke å bli utålmodig eller grue meg eller noen ting. Men med lillesøster derimot..
Hva studerer du?
Ja, da begynner du nok å bli ganske klar for å fødeHåper det skjer noe snart da.
Studerer til sykepleier. Du er sikkert ferdig utdannet?
Festdrakt. Fin også.Ja eller baby bunad fra name it![]()
Er så fint med bunad! Jeg har en festdrakt, men fikk bunad til 25 årsdagen. Bare ikke montert den enda.. og må kjøpe/samle sølv.. kanskje jeg skal prøve til neste 17.mai igjen..Festdrakt. Fin også.
Ikke bunad. Bunad er bunad, det er gammel tradisjon, håndtverk, dyrt.
Begge mine unger har festdrakt, jeg klarer ikke bruke så mange tusen på noe de vokser så fort fra. Jeg har dog litt lyst på barnebunad til dem etterhvert, vi får se.
Jeg har bunad, og mannen sin holder på å bli laget. Håper den er klar til mai!
God morgen alle![]()
God morgon, god morgon! Det er snart HELG![]()
God morgen jenter! Vekket akkurat sambo etter at han sov gjennom 2 vekkeklokker (jeg også forsåvidt) - men han rekker heldigvis møtet han skulle på!God morgen!! Snart termin..
Jeg fikk til konfirmasjonen, veldig glad for det. Jeg ga mannen nå i fjor sommer, når han ble 35, men det er lenge siden vi har hørt fra hun som syr den, han må purre opp. Jeg tipset slekta, så han fikk noe sølv men mangler noe, som han må kjøpe (fikk noe penger også)Er så fint med bunad! Jeg har en festdrakt, men fikk bunad til 25 årsdagen. Bare ikke montert den enda.. og må kjøpe/samle sølv.. kanskje jeg skal prøve til neste 17.mai igjen..