Felles skravle 2015

Sov godt folkens. Nå er jeg endelig hjemme fra HvalRosen. Servant sinnsykt deilig å komme seg i seng!

Samme som de andre dagene, furte og vente på å føde ;)

Må brette klær og vaske en maskin til tenker jeg.

Må også få sovet litt mer..

Enn du?

Haha! Huff da. Hvor langt på vei? Ganske langt skjønner jeg i alle fall :)

Gynekologen og skolen ;) Så blir det sofakos heeele resten av dagen.

Haha! Huff da. Hvor langt på vei? Ganske langt skjønner jeg i alle fall :)

Gynekologen og skolen ;) Så blir det sofakos heeele resten av dagen.

Har termin om 2 dager. Storesøster kom 17 dager før, så da rakk jeg ikke å bli utålmodig eller grue meg eller noen ting. Men med lillesøster derimot..

Hva studerer du?

Har termin om 2 dager. Storesøster kom 17 dager før, så da rakk jeg ikke å bli utålmodig eller grue meg eller noen ting. Men med lillesøster derimot..

Hva studerer du?

Ja, da begynner du nok å bli ganske klar for å føde ;) Håper det skjer noe snart da.

Studerer til sykepleier. Du er sikkert ferdig utdannet?

Ja, da begynner du nok å bli ganske klar for å føde ;) Håper det skjer noe snart da.

Studerer til sykepleier. Du er sikkert ferdig utdannet?

Klar som et egg. For lenge siden!

Ferdig og ferdig. Jeg traff drømmemannen og flyttet til ham i sin tid, så fullførte aldri bachelorgraden min. Fikk meg en god jobb som jeg fremdeles har og trives i. Men kjenner behovet for å få ferdig bacheloren min.

Ja eller baby bunad fra name it :)
Festdrakt. Fin også.

Ikke bunad. Bunad er bunad, det er gammel tradisjon, håndtverk, dyrt.

Begge mine unger har festdrakt, jeg klarer ikke bruke så mange tusen på noe de vokser så fort fra. Jeg har dog litt lyst på barnebunad til dem etterhvert, vi får se.

Jeg har bunad, og mannen sin holder på å bli laget. Håper den er klar til mai!

God morgon, god morgon! Det er snart HELG:D

God morgen.
Da er gutten levert på skolen, og mann og frøken på toget.
Har litt tid nå før jeg tenker jeg skal ned å pakke fødebagen ved tanke på at jeg har en del plager som kan skyldes svangerskapsforgiftning.
Det behøver ikke bety det er den, men tar nå med den bagen for sikkerhetsskyld.
Gruer meg til å dra til legen :(

Festdrakt. Fin også.

Ikke bunad. Bunad er bunad, det er gammel tradisjon, håndtverk, dyrt.

Begge mine unger har festdrakt, jeg klarer ikke bruke så mange tusen på noe de vokser så fort fra. Jeg har dog litt lyst på barnebunad til dem etterhvert, vi får se.

Jeg har bunad, og mannen sin holder på å bli laget. Håper den er klar til mai!
Er så fint med bunad! Jeg har en festdrakt, men fikk bunad til 25 årsdagen. Bare ikke montert den enda.. og må kjøpe/samle sølv.. kanskje jeg skal prøve til neste 17.mai igjen..

Er så fint med bunad! Jeg har en festdrakt, men fikk bunad til 25 årsdagen. Bare ikke montert den enda.. og må kjøpe/samle sølv.. kanskje jeg skal prøve til neste 17.mai igjen..
Jeg fikk til konfirmasjonen, veldig glad for det. Jeg ga mannen nå i fjor sommer, når han ble 35, men det er lenge siden vi har hørt fra hun som syr den, han må purre opp. Jeg tipset slekta, så han fikk noe sølv men mangler noe, som han må kjøpe (fikk noe penger også)

God morgen alle:D
I dag har jeg tenkt meg til en babyshop for å titte litt før jeg skal på bassengtrening:)
Dere skal da?

Back
Topp