Felles skravle 2015

Huff :( krysser fingrene for at det går fint og at du ikke har svangerskapsforgiftning ♡♡
Krysser fingrene for at det ikke er det det er da♡
Håper det ikke er svforgiftning, ikke noe kjekt å bekymre seg uansett!
Klem til deg og lykke til i morgen

Takk, jenter.
Har bare brått fått veldig hovne fingre, vondt i hodet og kvalm itillegg til å være veldig slapp og sliten
Hadde ikke det med de forrige.

Tror cravings har slått til her -.- sykt lyst på is i flere dager nå, drømmen: softis! Haha huff :p

Håper det, trengs veldig midt oppi all oppussing og hus som må malest i sommer osv osv :p
Jepp.. fikk kjøpt en lekegrind til 300 kr her om dagen :-) bare pusse og male litt, så er den så god som ny ;-) alt hardt er jo greit å kjøpe brukt synes jeg..! Men kjøper nye madrasser og tepper osv :-)

Jepp.. fikk kjøpt en lekegrind til 300 kr her om dagen :-) bare pusse og male litt, så er den så god som ny ;-) alt hardt er jo greit å kjøpe brukt synes jeg..! Men kjøper nye madrasser og tepper osv :-)
Helt enig :) å male eg jo bare gøy :) hater pussingen da men :p

Avslag på dagpenger..
Å nei :/ syns nav er så treige jeg, samboeren ble satt ned i stilling i januar fra 75% til 20% da har han jo søkt noe hos nav. Men får jo aldri svar, og jeg har ingen peiling på det nav dritet -.-

Nei ikke alle, merker jo det på salongen. . Spesielt når jeg var litt yngre enn nå, mange rare folk altså :p
Huff ja jeg skjønner jo ikke de programmene på tv med alle de konene og en mann, jeg hadde dødd av sjalusi elns :p

Jobbet samme med en mann en gang som godt kunne tenkt seg flere koner...synd for ham at han bodde i norge :p haha

Vogner er vanskelig for man har så forskjellige kriterier.
Ser den, var å prøvde på en butikk da. Likte den veldig godt :) men jeg likte med svinghjul fremme, noe dama til onkelen min som jobber i barnehage frarådet sterkt. Hmm :/

Oppdatering kl 15:07

1. Beckymams 653
2. Mirell 597
3. Kengu 584
5. Lady_Z 565
6. m&m mini 442
7. lizzed 428
8. ALN89 380
10. Sara 330
13. olivia90 299
15. Hope91 283
18. EJ 267
21. Musemor med to små og en i magen 217
27. Lilleblomst_15 178
31. Peppercat 152
49. Fiona84 85
65. trinebeth 64
88. Babylito 49

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 242 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Oi! Går oppover.. kanskje jeg klarer 500 ila helga selv om jeg har besøk..

Å nei :/ syns nav er så treige jeg, samboeren ble satt ned i stilling i januar fra 75% til 20% da har han jo søkt noe hos nav. Men får jo aldri svar, og jeg har ingen peiling på det nav dritet -.-
Nav er noe møl, i praksis betyr det at jeg må si opp vikartimene min eo ggå hjemme, for jeg har ye mer i mnd da enn når jeg jobber

Back
Topp