Er ganske så koselig til tider jaDet ble stille igjenvil ha mer
hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ganske så koselig til tider jaDet ble stille igjenvil ha mer
hehe
Veldig av og på. Må jobbe litt innimellom ogsåHehe, går nok helt fint det
Må jo få lov til å svare
Du har drevet med da?
Får satse på der. Moroa har jo såvidt begynt herEr ganske så koselig til tider jaKommer nok mye mer! Her er det skikkelig action, men er ikke mye plass igjen stakkar.
Veldig av og på. Må jobbe litt innimellom ogsåmen no er arbeidsdagen over!
klar for kos med mini og gubben
styrer med der då?
Hehe..Hvor gammel er han?Å hjelpes.
Gutten min har bursdag i dag, og har nå fortalt hele klassen at han skal ha bursdagsfest her hjemme på lørdag....
Det er IKKE tilfelle.
Litt overivrig gutt jeg har![]()
Han fyller 8 år i dagHehe..Hvor gammel er han?
Inviterte han hele klassen til kalaset da? Ser for meg at det kommer en haug ivrige åtteåringer på lørdag til stengt dørHan fyller 8 år i dag
Jepp, akkurat det han har gjort.Inviterte han hele klassen til kalaset da? Ser for meg at det kommer en haug ivrige åtteåringer på lørdag til stengt dør![]()
HuffJepp, akkurat det han har gjort.
Fikk vite det av en av de andre mødrene i klassen siden hun ikke kunne huske hun hadde sett noen invitasjon.
Er ikke noen krise, klassen har en FB side som brukes aktivt og jeg har legt ut beskjed der, og kommer til å sende en e-post til læreren hans og be henne informere klassen om missforståelsen i morgen.
Av en eller annen grunn føler jeg meg utrolig rolig, burde jo ha panikk![]()
Så herlig. Du må berre nyte detGreit å gjøre litt på jobb ja. Hehe
Ligger på sofaen og håper på flere sparkellers har jeg vaska stua i dag
![]()
Jeg hadde nok fått litt panikk!Jepp, akkurat det han har gjort.
Fikk vite det av en av de andre mødrene i klassen siden hun ikke kunne huske hun hadde sett noen invitasjon.
Er ikke noen krise, klassen har en FB side som brukes aktivt og jeg har legt ut beskjed der, og kommer til å sende en e-post til læreren hans og be henne informere klassen om missforståelsen i morgen.
Av en eller annen grunn føler jeg meg utrolig rolig, burde jo ha panikk![]()
Å hjelpes.
Gutten min har bursdag i dag, og har nå fortalt hele klassen at han skal ha bursdagsfest her hjemme på lørdag....
Det er IKKE tilfelle.
Litt overivrig gutt jeg har![]()
Så herlig. Du må berre nyte detsavner den tida
![]()
Åhr kjenner jeg har kort lunte for tiden -.- har en svensk kunde (er frisør) som jeg også har på fb, greier jo ikke å trykke nei -.- Han er veldig på å sende mange meldinger og gjerne komme innom salongen uten at han har time osv osv. Så får jeg melding på facebook nå, at han hørte jeg var sykemeldt til torsdag og om at det var for at jeg var gravid?![]()
Han brukte 3 meldinger på å skrive det da, så jeg forkortet litt. Men serriøst? Kanskje deg bare er meg som reagerer men ble skikkelig irritertmåtte bare få det ut
![]()
Sikkert ikke vondt ment nei, men kunne formulert seg noe annerledesHaha, sikkert ikke noe vondt ment fra hans side da
Men kundene har vel ikke noe med det akkurat
Mye erfaring med de ja,Har sett mest på emmaljunga vogn, noen erfaringer med de? Vet svigersøsteren min var veldig fornøyd med sin når hun hadde![]()
Hahaha herlig, de mannfolka altsåDu skulle hørt sambo da vi kikket på vogn.. "alle er jo prikk like jo - kan du ikke bare velge en?"
God eller dårlig?Mye erfaring med de ja,