Felles skravle 2015

Hehe, går nok helt fint det:D
Må jo få lov til å svare;)

Du har drevet med da?
Veldig av og på. Må jobbe litt innimellom også:p men no er arbeidsdagen over! :D klar for kos med mini og gubben:) styrer med der då?

Er ganske så koselig til tider ja :) Kommer nok mye mer! Her er det skikkelig action, men er ikke mye plass igjen stakkar.
Får satse på der. Moroa har jo såvidt begynt her:)

Veldig av og på. Må jobbe litt innimellom også:p men no er arbeidsdagen over! :D klar for kos med mini og gubben:) styrer med der då?

Greit å gjøre litt på jobb ja. Hehe
Ligger på sofaen og håper på flere spark:D ellers har jeg vaska stua i dag;)

Å hjelpes.
Gutten min har bursdag i dag, og har nå fortalt hele klassen at han skal ha bursdagsfest her hjemme på lørdag....
Det er IKKE tilfelle.

Litt overivrig gutt jeg har :rolleyes:

Inviterte han hele klassen til kalaset da? Ser for meg at det kommer en haug ivrige åtteåringer på lørdag til stengt dør :p
Jepp, akkurat det han har gjort.
Fikk vite det av en av de andre mødrene i klassen siden hun ikke kunne huske hun hadde sett noen invitasjon.

Er ikke noen krise, klassen har en FB side som brukes aktivt og jeg har legt ut beskjed der, og kommer til å sende en e-post til læreren hans og be henne informere klassen om missforståelsen i morgen.

Av en eller annen grunn føler jeg meg utrolig rolig, burde jo ha panikk :P

Fikk vite det av en av de andre mødrene i klassen siden hun ikke kunne huske hun hadde sett noen invitasjon.

Er ikke noen krise, klassen har en FB side som brukes aktivt og jeg har legt ut beskjed der, og kommer til å sende en e-post til læreren hans og be henne informere klassen om missforståelsen i morgen.

Av en eller annen grunn føler jeg meg utrolig rolig, burde jo ha panikk :P
Huff :p godt dere har fb side dere kan bruke, da får vell de fleste med seg misforståelsen ;)

Av en eller annen grunn føler jeg meg utrolig rolig, burde jo ha panikk :p
Jeg hadde nok fått litt panikk!
Så lurt med facebookside for klassen, da ordner det seg vettu.

Åhr kjenner jeg har kort lunte for tiden -.- har en svensk kunde (er frisør) som jeg også har på fb, greier jo ikke å trykke nei -.- Han er veldig på å sende mange meldinger og gjerne komme innom salongen uten at han har time osv osv. Så får jeg melding på facebook nå, at han hørte jeg var sykemeldt til torsdag og om at det var for at jeg var gravid? ;)
Han brukte 3 meldinger på å skrive det da, så jeg forkortet litt. Men serriøst? Kanskje deg bare er meg som reagerer men ble skikkelig irritert :p måtte bare få det ut :p

Åhr kjenner jeg har kort lunte for tiden -.- har en svensk kunde (er frisør) som jeg også har på fb, greier jo ikke å trykke nei -.- Han er veldig på å sende mange meldinger og gjerne komme innom salongen uten at han har time osv osv. Så får jeg melding på facebook nå, at han hørte jeg var sykemeldt til torsdag og om at det var for at jeg var gravid? ;)
Han brukte 3 meldinger på å skrive det da, så jeg forkortet litt. Men serriøst? Kanskje deg bare er meg som reagerer men ble skikkelig irritert :p måtte bare få det ut :p

Haha, sikkert ikke noe vondt ment fra hans side da;)
Men kundene har vel ikke noe med det akkurat

Back
Topp