HuffGruer meg til legetimen i morgen
Begynner å få noen symptomer som KAN være symptomer på svangerskapsforgiftning, og det skremmer meg, er redd.
Har ikke tid til at han kommer nå, bare gi meg en liten uke til...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HuffGruer meg til legetimen i morgen
Begynner å få noen symptomer som KAN være symptomer på svangerskapsforgiftning, og det skremmer meg, er redd.
Det blir letter om jeg gjøre det slik.Det hadde du jo ikke trengt, men tuuuusen takk♡
Hva er bra og hva er dårlig da?Ja men modellen, emmaljunga har jo 20 forskjellige. Noen av de er superbra, noen er ikke det
Ah skjønnerDet blir letter om jeg gjøre det slik.
Har en fil jeg redigerer hever gang og kopierer inne istedenfor å skrive alt hele tiden.
Ved å redigere deg inn er det lettere for meg å huske deg neste gang da jeg bruker innlegget her på BV som backup for filen på dataen
Tror nok detfår se om han har endret seg noe neste gang jeg klipper han når han vet jeg er gravid
kan jo ikke være noe å være interessert i da iallefall
![]()
Gruer meg til legetimen i morgen
Haha huff, en bør ta hintet når ei har samboer, kjøpt hus og hund og har baby på vei altsåAldri si aldrihaha
Hehe.. Er jo noen som er _veldig_ interessert i det også.Aldri si aldrihaha
Haha æsj altsåHehe.. Er jo noen som er _veldig_ interessert i det også.
Håper det ikke er svforgiftning, ikke noe kjekt å bekymre seg uansett!Gruer meg til legetimen i morgen
Nei helg er i grunn aldri feilAldri feil med helg da![]()
Haha huff, en bør ta hintet når ei har samboer, kjøpt hus og hund og har baby på vei altsåsyns jeg da
![]()
Hehe.. Er jo noen som er _veldig_ interessert i det også.
Klem til deg og lykke til i morgenGruer meg til legetimen i morgen
Edge er bra v ogner det altsåÅåå sorry ikke helt med idag vistedge har jeg sett mest på
![]()
Huff jeg er jo av den typen som ikke forstår hvordan folk greier det, utrolig glad i samboeren min og kunne ikke tenkt meg noen andreBør gjøre ja, men er jo ikke alle som følger det dessverre. Har fått kommentarer som at det bare er koselig med noen på si osv. Heldigvis veeeldig lenge siden dette da og lenge før jeg ble gravid.
Så godt å høreEdge er bra v ogner det altså![]()
Huff :/ hva var det da? (Om det er ok at jeg spørr såklartBrev fra nav i dag, jeg blir en smule fortvila, at de vil ha folk uti jobb er bullshit hvertfall
Huff jeg er jo av den typen som ikke forstår hvordan folk greier det, utrolig glad i samboeren min og kunne ikke tenkt meg noen andreiallefall ikke når vi er sammen liksom, huff
![]()
Nei ikke alle, merker jo det på salongen. . Spesielt når jeg var litt yngre enn nå, mange rare folk altsåTenker akkurat som deg der, og det tror jeg egentlig veldig mange andre gjør og. Men det gjelder dessverre ikke alle.
Tenk pp de landene hvor det er helt normalt å ha flere koner osv. Hehe